بهترين بازي ويديويي 2021 بهترين بازي ويديويي 2021 .

بهترين بازي ويديويي 2021

سفارش سرويس بلاگ دهي

با سفارش و خريد سرويس بلاگ هي مي توانيد به كاربران خود به صورت ساب دومين و رايگان وبلاگ دهي كنيد و در وبلاگ هاي كاربران به تبليغات و لينك سازي يا توليد محتواي و يا افزايش بازديد رايگان مجموعه خود بپردازيد. اين سرويس مانند سيستم هاي ديگر وبلاگ دهي بلاگفا و پرشين بلاگ مي باشد و قابليت هاي بيشتري نسبت به آنها در اختيار كاربران تان قرار ميدهد مهم تر از آن امكانات مديريتي كامل اين سرويس منحصر به فرد و اختصاصي مي باشد كه توسط جهش فا سفارشي سازي و توسعه يافته است.

قابليت هاي بخش مديريتي سرويس عبارت است :

  • تنظيمات سايت

تنظيمان عنوان

تنظيمات قالب

تنظيمات ايميل

  • مديريت كامل وبلاگ ها (ويرايش - حذف - فعال و غيرفعال و..)

مسدود سازي و فعال سازي كاربران

  • فيلتر كلمات بد

قابليت فيلتر كردن كلمات خاص جهت عدم انتشار

  • تبليغات بنري
  • مديريت صفحات

امكان ايجاد صفحات اضافه

صفحه مخصوص تبليغات و تعرفه هاي تبليغات

  • ارسال مطلب گروهي و رپورتاژ

قابليت انتشار رپورتاز و مطلب در كليه وبلاگ ها بصورت رندوم به  كليك

  • تبليغات متني
  • ميريت دومين ها

امكان پارك كردن دومين بر روي وبلاگ

امكان تاييد و حذف دومين روي وبلاگ

  • بررسي اطلاعات سازنده وبلاگ از جمله آي پي و تاريخ ساخت و بروز رساني
  • امكان انتشار اخبار در بلاگ news
  • امكان بازيابي پسورد مديريت و يوزر admin
  • و...

امكانات بخش كاربري سيستم عبارت است :

  • عضو گيري براي هر وبلاگ و امكان مديريت كاربران
  • عضويت در خبرنامه و ارسال خبرنامه
  • نظرات زير پست ها
  • تبادل لينك اتوماتيك
  • امكان ايجاد صفحات اضافه
  • ايجاد چندين وبلاگ با يك اكانت
  • امكان ايجاد وبلاگ گروهي و تعيين سطح دسترسي كاربران
  • آمارگير حرفه اي به صورت گرافيكي
  • تماس با ما
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده در صفحه اول سايت
  • نمايش فهرست وبلاگها قبل از ثبت نام كاربر
  • امكان انتقال مطالب از ديگر سيستم ها
  • بكاپ گيري و بازگرداني بكاپ
  • امكان بازيابي مطالب حذف شده
  • امكان ايجاد و مديريت نظرسنجي
  • آپلود سنتر اختصاصي براي هر كاربر
  • ورود كاربر با تكنولوژي آجاكس
  • امكان نمايش خبرهاي ايجاد شده در صفحه كاربري توسط مديريت سايت
  • نمايش وبلاگهاي بروز شده
  • ايجاد بي نهايت وبلاگ
  • ويرايش مشخصات كاربري و آپلود تصوير نمايه كاربر و نمايش آن در وبلاگ
  • مديريت نظرات داده شده به مطالب
  • امكان ويرايش و توسعه آن توسط مديريت سايت
  • جستجو در ميان محتواي مطالب ارسال شده در بخش مطالب ارسال شده وبلاگ در نمايش پستهاي وبلاگ كاربر
  • ارسال پست جديد با امكانات اديتور پيشرفته و اپلود عكس فوري در هاست وبلاگ و نمايش آن در محيط اديتور و
  • درج فايلهاي فلاش صوتي و تصويري و مديريت بر امكانات اديتور پيشرفته
  • ايجاد شاخه و موضوعات مختلف در وبلاگ
  • امكان ويرايش كد هاي قالب انتخاب شده
  • امكان انتخاب قالب جديد
  • تنظيمات تخصصي وبلاگ
  • امكان لينكستان براي لينك سايتها و وبلاگهاي ديگر در داخل وبلاگ
  • تنظيمات تخصصي نظرات كاربران ميهمان و عضو وبلاگ
  • امكان خروجي آر آر اس
  • امكان ذخيره شدن مطالب در آرشيو وبلاگ به همراه لينك آرشيو ماهانه در وبلاگ
  • امكان مشاهده پروفايل كاربر در وبلاگ

و

براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد
سفارش و خريد سايت بلاگ دهي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۲۹ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

بازي shadow of mordor

چالش بزرگي كه در ساخت عناوين محيط-باز، همواره پيش روي بازي‌سازها قرار دارد، برقراري توازن و تعادل بين دو ويژگي مهم است: ايجاد يك تجربه‌ي شخصي و منحصر به فرد براي مخاطب از يك سو و دنبال كردن خط داستاني و پيشرفت مشخص در بازي از سوي ديگر مانند بازي بازي shadow of mordor . اگرچه اين دو ويژگي در ظاهر با يكديگر در تضاد هستند اما مي‌توان بازي‌هايي را نام برد كه داراي توازن ياد شده باشند. تازه‌ترين مثال براي اين دسته از عناوين نيز دستپخت جديد Monolith است كه Middle-earth: Shadow of Mordor نام دارد.

 

داستان بازي shadow of mordor گسترده و در عين حال محدود به انتخاب شما است و اين همان راه حلي است كه سازندگان بازي Middle-Earth: Shadow of Mordor براي چالش بزرگ پيش روي‌شان ارائه كرده‌اند. «تاليون» شخصيت اصلي بازي كه در نگاه اول آدم را ياد «آراگورن» ارباب حلقه‌ها مي اندازد، با همراهي يك روح اسرار آميز كه با هويتش در طول داستان بيشتر آشنا مي‌شويم، به قصد گرفتن يك انتقام شخصي وارد سرزمين سياه «موردور» مي‌شود تا ارتش «سائرون» و فرماندهان قدرتمندش را تار و مار كند. البته موردور هنوز به آن مكان مرده و روح زده‌اي كه در ارباب حلقه‌ها ديده‌ايم تبديل نشده، چراكه وقايع بازي در فاصله‌ي زماني بين هابيت و ارباب حلقه‌ها اتفاق مي‌افتند.

بازي shadow of mordor
در روزگاري كه تمام سازندگان تلاش مي‌كنند تا روايت شخصي خود از مجموعه‌هاي قديمي را ارائه دهند و به قولي امضاي پاي اثر را ضميمه آن كنند، پايبندي Monolith به ريشه‌هاي تالكيني بازي قابل تقدير است. اين وفاداري هم در بخش داستاني و شخصيت پردازي و هم در قسمت طراحي محيط‌ها نمود پيدا مي‌كند و باعث مي‌شود تا حس بودن و ماجراجويي در «سرزمين ميانه» به خوبي براي مخاطبين آشنا با دنياهاي تالكيني تداعي شود. كوهستان‌هاي سر به فلك كشيده و دشت‌هاي پهناور موردور پر است از رازهاي مخفي كه براي كشف‌شان بايد ساعت‌ها و روزها وقت بگذاريد. تمام مناطق بازي با كيفيت بصري نسبتا خوبي طراحي شده‌اند و جلوه‌هاي گرافيكي نظير انفجارها، بارش باران و نورپردازي‌هاي هنرمندانه، به غرق شدن مخاطب در اين دنياي پهناور كمك مي‌كنند. براي مشاهده نهايت كيفيت بصري بازي پيشنهاد مي‌كنيم از يك رايانه شخصي قدرتمند استفاده كنيد كه انتخاب‌هاي بيشتري براي تنظيمات گرافيك در اختيارتان مي‌گذارد.

داستان بازي shadow of mordor
با اين حال اگر پس از چند ساعت گشت و گذار در دنياي بازي احساس افسردگي كرديد به شما حق مي‌دهيم! سازندگان، سرزمين ميانه را بسيار تاريك‌تر و دلگيرتر از آنچه كه تصور مي‌كرديم ترسيم كرده‌اند. اگر چه در نيمه دوم بازي و با وارد شدن به سرزمين جديد، محيط‌ها كمي روشن‌تر و سرزنده‌تر مي‌شوند، اما به طور كلي بايد به اين نكته اشاره كنيم كه Shadow of Mordor در بين تمام فيلم‌ها، بازي‌ها و ساير آثاري كه تا كنون سرزمين ميانه را به تصوير كشيده‌اند از همه سياه‌تر است.

كيفيت بافت‌هاي اجزاي محيط و افكت‌هاي تصويري براي بازي با اين وسعت نقشه واقعا تحسين برانگيز است
بازي در بخش گيم پلي خود به طور مشخص پيرو دو عنوان Assassin’s Creed و Batman Arkham است. اما اين به معني عدم وجود نوآوري در Shadow of Mordor نيست. سيستم جديدي كه سازندگان آن را «نمسيس» ناميده‌اند (و در ادامه درباره‌اش خواهيم گفت)، شايد يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين مكانيزم‌هايي باشد كه طي ساليان اخير در يك بازي معرفي شده است. حركات تاليون، نحوه بالا رفتنش از ديوارها و پرش‌هايش در هنگام عبور از موانع، بي‌درنگ شما را ياد شخصيت هاي سري Assassin’s Creed مي‌اندازد. حتي انيميشن‌هاي تاليون نيز در بيشتر موارد به طور دقيق يادآور عناوين آن مجموعه هستند. از سوي ديگر مبارزات خوش آهنگ بازي با الگوگيري محض از بازي‌هاي اخير مجموعه Batman طراحي شده‌اند. حمله، جاخالي دادن، غلتيدن و اجراي ضربات ويژه از جمله حركاتي‌اند كه به صورت پي در پي و زنجيروار بايد روي دشمنان خود كه عموما اُرك‌هاي موردور هستند پياده كنيد.

صحنه‌هاي مبارزه معمولا به همين اندازه شلوغ هستند
ريتم مبارزات بازي شادو اف موردور بسيار مناسب است و و در صورت اجراي صحيح ضربات، اكشني بي وقفه را براي شما به ارمغان مي‌آورد؛ درست مانند آنچه قبلا در سري Batman Arkham ديده‌ايم. برخي از دشمنان به طور معمول نابود نمي‌شوند و بايد براي ضربه زدن به آنها ابتدا از روي سرشان با يك حركت آكروباتيك بپريد و سپس از پشت ضربات خود را وارد نماييد. دسته‌اي ديگر از ارك‌ها هستند كه ترجيح مي‌دهند از راه دور و با كمان شما را مورد حمله قرار دهند. بهترين گزينه براي ناكار كردن اين دشمنان استفاده از تيغ‌هاي پرتابي است. راستي يادتان باشد كه هميشه ارك‌هاي خبرچين را آخر از همه گوشمالي بدهيد، چون با شكنجه كردن آنها قبل از مرگ مي‌توانيد اطلاعات مفيدي درباره فرماندهان ارتش سائرون، كه دشمنان اصلي شما محسوب مي‌شوند بدست آوريد. همان‌طور كه مي‌بينيد تنوع در روند مبارزات بازي مناسب و در نوع خود مثال زدني است.

سيستم نمسيس
با اينكه مبارزات عالي داستان بازي shadow of mordor به تنهايي براي درخشش اين عنوان كافي هستند، اما بايد وجود سيستم نمسيس را بارزترين و حتي بهترين ويژگي بازي بناميم. هر يك از فرماندهان ارك، داراي ظاهر و شخصيت مختص به خود هستند؛ همچنين هر كدام نقاط قوت و ضعف مشخصي دارند كه باعث مي‌شود در نبرد با آنها استراتژي‌هاي متفاوتي را در پيش بگيريد. براي مثال از بين بردن يك فرمانده ارك تنها با مخفي‌كاري امكان پذير است، در حالي كه ديگري را فقط از طريق مبارزه تن به تن مي توان مغلوب كرد. به لطف همين سيستم نمسيس، تمام دشمنان شما در بازي داراي نام، رتبه و حتي حافظه (!) اختصاصي هستند. براي مثال اگر شما در صحنه‌اي از بازي با يك ارك مبارزه كنيد اما او را نكشيد، ممكن است در مراحل بالاتر دوباره با همان ارك روبرو شويد و اين بار در كمال تعجب ببينيد كه او تاكتيك مبارزه‌اش را تغيير داده و بسيار قدرتمندتر از دفعه قبل شمشير مي‌زند. در واقع همان گونه كه شما در بازي تراز گرفته و ماهر تر مي‌شويد، دشمنان شما نيز بيكار نمي‌نشينند و براي شكست دادن شما مدام در حال تمرين هستند و گاهي هم ارتقاي درجه پيدا مي‌كنند. به اين ترتيب نمسيس به پويا تر شدن دنياي بازي كمك قابل توجهي مي‌كند و باعث مي‌شود تا هرگز از مبارزه با ارك‌هاي موردور احساس خستگي نكنيد.

ادامه در لينك زير:

https://dbazi748029249.wordpress.com/2021/02/15/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-shadow-of-mordor/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۵:۱۰ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

داستان بازي سايبرپانك ۲۰۷۷

هشت سال! هشت سال به هيج وجه زمان كمي نيست. ميانگين طول عمر بسياري از جانداران روي اين كره‌ي خاكي به هشت سال نمي‌رسد. اما انسان، هر چقدر هم كه بعيد به نظر برسد، توانايي اين را دارد كه هشت سال انتظار بكشد. هر چند اتفاقات فراواني در اين هشت سال براي هر يك از ما افتاد و بدون شك تجربيات تلخ و شيرين فراواني را از سر گذرانده‌ايم. اما بالاخره با وجود گذشت اين همه سال، ديگر چند روز بيشتر تا انتشار

سايبرپانك ۲۰۷۷


باقي نمانده است و با توجه به اين كه بازي همين حالا هم مراحل توسعه را به اتمام رسانده (اصطلاحا گلد شده است)، بسيار بعيد است كه شاهد تاخير ديگري باشيم.

آنچه گذشت…
بيهوده نيست اگر بگوييم كه استوديو لهستاني CD Project RED پس از سال ۲۰۱۵ و با شاهكارش يعني the Witcher 3: Wild Hunt به شهرت و محبوبيت رسيد. شهرت از موفقيت غير قابل انكار ويچر ۳ در نظر منتقدين و همين طور ميزان فروش آن برآمد. از طرفي، پشتيباني بي نظير استوديو از بازي، و انتشار محتويات فراوان رايگان پس از عرضه، در زمانه‌اي كه برخي بازيسازان به بهانه‌هاي واهي به دنبال خالي كردن جيب مخاطبين خود هستند، CD Project RED را در قلب طرفداران بازي‌هاي ويديويي جاي داد.

اما اگر بخواهيم به ابتداي داستان مسير توسعه‌ي بازي‌ Cyberpunk 2077 كه اين مطلب بدان اختصاص دارد برگرديم، بايد به پيش از سه سال قبل از انتشار ويچر ۳، يعني سال ۲۰۱۲ باز گرديم. البته كه استوديوي لهستاني قصه‌ي ما داستان دور و دراز‌تري دارد كه به بيش از بيست و پنج سال پيش باز مي‌گردد. اما اين كه CD Project RED كه بود و چه كرد مقاله‌ي مفصل ديگري را طلب مي‌كند، در اين مطلب روي سايبرپانك ۲۰۷۷ و مسائل مربوط به آن صحبت خواهيم كرد.

نخستين بازي بزرگ استوديو CD Project RED كه مدت‌ها بازي‌هاي شركت‌هاي ديگر را براي وطن خود بازنشر مي داد، اولين بازي از يك سه گانه بود: the Witcher. اما مهم‌ترين مشكل استوديو در توسعه‌ي نخستين قسمت ويچر، عدم دسترسي به سرمايه‌ي مناسب و يك موتور قدرتمند بود. بدين ترتيب آتاري انتشار بازي را بر عهده گرفت و استوديو BioWare(كه در آن زمان در اوج درخشش خود بود) موتور اختصاصي خود با نام BioEngine را در اختيار بازيسازان قصه‌ي ما قرار داد.
پس از استقبال منتقدين از «ويچر» و استقبال پي‌سي گيمر‌هاي نقش‌آفريني‌باز از اين بازي، CD Project درآمد حاصله را صرف توسعه‌ي موتور اختصاصي خود كرد. در نتيجه نسخه‌ي دوم سه گانه‌ي ويچر با عنوان «قاتلين پادشاهان» با موتور داخلي RED Engine توسعه يافت و اين بار در كنار رايانه‌هاي شخصي، با همكاري مايكروسافت، به صورت انحصار كنسولي براي كنسول ايكس باكس ۳۶۰ نيز در اواسط بهار ۲۰۱۱ منتشر شد.
نتيجه‌ي كار خارق‌العاده بود. داستان جذاب و روايت عالي بازي، در كنار ويژگي‌هايي كه تجربه‌ي ويچر ۲ را به يك اكشن RPG مدرن و جذاب تبديل مي‌كرد در كنار گرافيك فني حيرت‌آور موتور جديد قرار گرفته بود تا موفقيت اين بازي را تضمين كند.

با گذشت يك سال از انتشار موفق ويچر ۲، زمزمه‌هايي از بازي جديد CD Project به گوش رسيد. تا اين كه در بهار ۲۰۱۲، اين استوديو لهستاني به طور رسمي اعلام كرد كه بر روي يك عنوان كاملا جديد كار مي‌كند، و آن بازي چيزي نبود جز سايبرپانك ۲۰۷۷.

بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ در واقع اقتباسي از يك بردگيم به نام سايبرپانك ۲۰۲۰ بود (و هست). بردگيمي كه نخستين بار در سال ۱۹۸۸ به بازار عرضه شد. چند ماه بعد، در روز‌هاي نخست سال ۲۰۱۳ شاهد انتشار نخستين تريلر بازي بوديم. تريلري با اتمسفري تاريك و سنگين و كارگرداني قوي. قطعه‌ي Bullets از آلبوم Controlling Crowds بند Archive به خوبي روي تريلر به كار گرفته شده بود. همه چيز نويد يك بازي جاه طلبانه و جديد را مي‌داد، اما كمي بعد از انتشار آن تريلر، سايبرپانك ۲۰۷۷ به طور كامل در سكوت خبري فرو رفت.
كمي بعد CD Project اعلام كرد كه در حال كار بر روي آخرين بازي از سه گانه‌ي ويچر، يعني the Witcher 3: Wild Hunt است. ويچر ۳ در ۲۰۱۵ عرضه شد و با وجود اين كه آن سال شاهد عرضه‌ي بازي‌هاي بزرگ ديگري همچون Fallout 4 يا Metal Gear Solid V: the Phantom Pain نيز بوديم، اما ويچر ۳ به راحتي جايزه‌ي بازي سال را به خود اختصاص داد. قصد ندارم وارد بحث ويچر ۳ شوم، در وصف اين شاهكار همين بس كه دومين و آخرين DLC پولي اين بازي كه «خون و شراب»(Blood and Wine) نام داشت و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، جايزه‌ي بهترين بازي نقش آفريني سال را در مراسم the Game Awards 2016 به خود اختصاص داد. به جرئت مي‌توان گفت ويچر ۳ به تنهايي ذائقه‌ي بسياري از گيمر‌ها را به سمت سبك نقش آفريني تغيير داد.

بگذريم! ويچر ۳ و محتويات پس از عرضه‌اش، يكي پس از ديگري منتشر شدند و يكي از بهترين تجربيات گيمينگ بسياري از مخاطبين بازي‌هاي ويديويي را پديد آوردند. اما از سايبرپانك ۲۰۷۷ چه خبري بود؟ هيچ خبري… در تمام طول مدتي كه ويچر ۳ يكي پس از ديگري جوايز مختلف را درو مي‌كرد، سايبرپانك در سكوت مطلق قرار داشت.

اكنون مي‌دانيم كه پس از انتشار خون و شراب و بسته شدن پرونده‌ي سه گانه‌ي ويچر، CD Project اغلب كارمندان خود را بر روي سايبرپانك ۲۰۷۷ متمركز كرد و حتي يك استوديوي جديد در شهر «وارسا» تاسيس نمود تا پروژه را هر چه سريع‌تر به پيش ببرد. اما تنها اخباري كه از CD Project در بين سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بيرون مي‌آمد، مربوط به بازي كارتي ويچر، يعني گوئنت بود كه به صورت مستقل عرضه شده بود.

بازي سايبرپانك 2077

با توجه به موفقيت چشمگير ويچر ۳، انتظارات از CD Project RED به شدت بالا بود. طرفداران جديد منتظر بودند تا شاهد معرفي بازي جديد سازندگان ويچر باشند و طرفداران قديمي‌تر منتظر اخباري از سايبرپانك ۲۰۷۷ بودند. كم كم بازار شايعات داغ شد. شايعاتي كه خبر از تغييرات فراوان تيم توسعه‌دهنده‌ي بازي مي‌دادند يا بيان مي‌داشتند كه اطلاعات، كانسپت‌ها و Asset‌هاي بازي به سرقت رفته است… .
در نهايت، پس از سكوت خبري پنج ساله‌ي بازي سايبرپانك ۲۰۷۷، در اواخر سال ۲۰۱۷ شاهد بوق زدن اكانت توييتر بازي بوديم! شوخي نمي‌كنم، بعد از پنج سال اكانت توييتر بازي عبارت: *beep* را توييت كرد. اگر يادتان باشد حتما مي‌دانيد كه در آن زمان، همين يك بوق كوچك چه سر و صدايي در رسانه‌هاي بازي سراسر جهان به پا كرد.

تقريبا تمام نگاه‌ها به E3 2018 بود و به طور مشخص، كنفرانس مايكروسافت در اين مراسم، چرا كه CD Project تا به حال تمام نمايش‌هاي خود را در E3، در كنفرانس مايكروسافت انجام داده است. كنفرانس مايكروسافت در E3 2018 سر رسيد و بدون شك شاهد يكي از بهترين كنفرانس‌هاي تاريخ مايكروسافت بوديم. بازي‌هاي بزرگي نظير Se******o Shadow Die Twice، Devil May Cry 5 و… در اين مراسم رونمايي شدند اما در كمال تعجب خبري از سايبرپانك ۲۰۷۷ نشد. فيل اسپنسر رئيس برند ايكس باكس براي خداحافظي روي صحنه آمد و من زمين و زمان را دشنام مي‌دادم كه پس سايبرپانك كو؟! كه ناگهان، صفحه‌اي همانند هك شبيه سازي شد و در كمال شگفتي، پس از پنج سال، دومين تريلر سايبرپانك ۲۰۷۷ به عنوان يك غافل گيري بزرگ، پايان بخش مراسم مايكروسافت در آن شب رويايي بود.

پس از آن قطار انتشار اطلاعات از بازي، روي ريل افتاد. چند ماه بعد و در جريان گيمزكام همان سال، گيم‌پلي‌اي چهل و پنج دقيقه‌اي از بازي منتشر شد. در مورد ويژگي‌هاي بازي و اين كه در «شهر شب»(شهري كه بازي در آن جريان دارد) چه چيزهايي خواهيم ديد و شنيد، در ادامه‌ي متن مفصل صحبت خواهيم كرد.
اما غافل‌گيري‌هاي سايبرپانك ۲۰۷۷ ادامه داشت. در كنفرانس مايكروسافت در E3 2019، شاهد به نمايش در آمدن تريلري سينماتيك و زيبا از بازي بوديم. تريلري كه سورپرايز بزرگي را در انتهاي خود پنهان كرده بود و آن، حضور كيانو ريوز(Keanu Reeves) در نقش جاني سيلورهند در سايبرپانك ۲۰۷۷ بود. كيانو ريوز سپس خود روي صحنه‌ي كنفرانس حضور يافت و طي آن سخنراني خنده‌دار و «نفسگير!» از تاريخ انتشار بازي رونمايي كرد: فروردين ۱۳۹۹(April 2020).

با گذشت زمان، وقتي شور و شوق حاصل از سورپرايز كيانو ريوز خوابيد، هر چه بيشتر به تاريخ انتشار اعلام شده نزديك مي‌شديم، بيشتر به نظر مي‌رسيد كه يك جاي كار مي‌لنگد. تريلر‌ها و كمپين تبليغاتي وسيعي كه ويچر ۳ پيش از عرضه داشت را مرور كنيد تا متوجه منظورم شويد. اگر اخبار را در نظر نگيريم، تنها تبليغاتي كه سايبر پانك ۲۰۷۷ پس از E3 2019 داشت، يك نمايش موزيكال در the Game Awards همان سال بود.
اين مشكوك بودن كار خود را كرد و بازي چند هفته‌اي قبل از رسيدن به تاريخ انتشار اعلام شده، تا اواخر تابستان (September) تاخير خورد. مدت زمان زيادي سپري نشده بود كه تاخير دوم، زمان انتشار بازي را به ۲۹ آبان ۹۹(۱۹ November 2020) تغيير داد. از طرفي، همه گيري ويروس كوويد-۱۹ شرايط جديد و غريبي را براي بسياري از مشاغل جهان، از جمله بازي‌سازان به وجود آورده بود و كاملا مشهود بود كه اين ويروس برنامه‌هاي مديران CD Project را تا حدي به هم ريخته است

با وجود همه‌ي اين‌ها اما با معرفي برنامه‌ي Night City Wire و برگذاري آن، تابستان منتهي به انتشار بازي بسيار پربار بود و چيزي كه از كمپين تبليغاتي بازي انتشار مي‌رفت را برآورده ساخت. اين كه در اين برنامه كه به معرفي جنبه‌هاي مختلف بازي پرداخته چه چيزهايي معرفي شدند را در ادامه به طور مفصل بررسي خواهيم كرد.

حال در پاييز ۱۳۹۹ قرار داريم. بعد از گذشت اين همه سالي كه با يك ديگر مرور كرديم، حال تنها چند روز تا انتشار سايبر پانك ۲۰۷۷، يكي از بزرگترين پروژه‌هاي تاريخ صنعت بازي‌هاي ويديويي باقي مانده است. حال بياييد به صورت جامع مرور كنيم كه چه چيزهايي از بازي مي‌دانيم؟

تريلر سايبرپانك 2077

تغيير براي تطبيق
در ابتدا بياييد كمي به بررسي تفاوتاتي كه اين ip جديد، با بازي‌هاي پيشين CD Project، يعني سه گانه‌ي ويچر دارد نگاهي بياندازيم. سه گانه‌ي ويچر در دنيايي فانتزي جريان داشت. ساختار، معماري و طراحي‌اي كه در آن سه بازي شاهد بوديم، مديوال و سرشار از المان‌هايي نظير جادو، جنگ‌هاي بزرگ با سلاح‌هاي سرد، حاكمين مختلف و سياست‌هاي‌شان و… بود.

در طرف ديگر اما سايبرپانك ۲۰۷۷، همان طور كه از نامش پيداست، در سبك ادبي و طراحي سايبرپانك طبقه بندي مي‌شود. اين بار، تكنولوژي‌هاي بسيار پيشرفته جاي جادو را گرفته‌اند. معماري سنگي و چوبي قصر‌هاي كنگره‌دار و خانه‌هاي شيرواني، جاي خود را به برج‌هاي سر به فلك كشيده‌ي فلزي و شيشه‌اي داده‌اند. ديگر خبري از حاكمان بزرگ، حكومت‌هاي مختلف و بازي‌هاي سياسي و نظامي بين آن‌ها نيست، چرا كه بازي تنها در يك شهر جريان دارد. در نايت‌سيتي، درگيري‌ها و بازي‌اي سياسي و مالي بين غول‌هاي صنعتي و گنگ‌هاي قلمرو دار است، نه بين حاكمان كاريزماتيك و جادوگران دلربا.

در نتيجه‌ي اين همه تغيير، شكي نيست كه بزرگترين استوديوي لهستان، مسير كاملا جديدي را در طول توسعه‌ي سايبرپانك ۲۰۷۷ پيش روي خود مي‌ديد. اين تغيير ساختاري، همه‌ي كاركنان استوديو را در بر مي‌گرفته، اما بدون شك بيشترين چالش پيش روي طراحان (ديزاينر‌ها) و هنرمندان تيم بوده است كه بايد سبك هنري خود را از عهد عتيق، به يك آينده‌ي پادآرمان‌شهري تغيير مي‌دادند.
بحث پادآرمان‌شهر مطرح شد، بله، شكي نيست كه نايت‌سيتي يك پادآرمان‌شهر خواهد بود، اصلا چنين شهري يكي از اركان سبك سايبرپانك است. اما مسئله‌اي در بين مطرح است كه صرفا در حد يك تئوري است، اما هر كسي كه از ابتداي معرفي بازي نمايش‌هاي آن را دنبال مي‌كرده، به احتمال زياد بر اين امر واقف است و آن تغيير ستينگ و ايده‌ي اوليه‌ي شهر شب، در طول سال‌هايي كه بازي در سكوت بود است.

نگاهي به اولين تريلر بازي كه در سال ۲۰۱۳ منتشر شد بياندازيم. چه مي‌بينيم؟ قتل عام، سلاح‌هاي تكنولوژيك قدرتمند، نيروي پليسي كه ابايي از شليك گلوله ندارد و… همه‌ي اين‌ها در خيابان‌هاي ظلماني و در ميان آسمان‌خراش‌هاي سر به فلك كشيده‌ي شهري در دل شب جريان دارد. تم به شدت تاريك و در كمال تعجب زيبايي بر آن تريلر حاكم است.
از طرف ديگر، وقتي به تريلر‌هاي جديد‌تر بازي، پس از رونمايي مجدد در ۲۰۱۸ نگاهي مي‌اندازيم، شاهد چيز‌هاي متفاوتي هستيم. حضور پليس به شدت در نمايش‌ها كاهش يافته و به نوعي، شهر شب آزادي تقريبا بي قيد و بندي را در اختيار مجرمين گذاشته است. شهري را شاهديم كه پول و زور آن را اداره مي‌كند و گويي دولت آمريكا آن را به حال خود رها كرده است. البته كه همچنان با مفاهيم تاريكي طرف هستيم، ولي اين تاريكي اين بار در بطن ادبيات بازي پنهان شده است، در ظاهر همه چيز درخشان و هيجان انگيز است و خورشيد نيز بر شهر شب مي‌تابد!

در مورد علت اين تفاوت تنها سلاحي كه داريم گمانه زني است چرا كه مسئولين CD Project RED همواره از پاسخ به علت اين تفاوت بين نمايش نخستين و نمايش‌ها جديد بازي طفره رفته‌اند. به نظر من، سايبرپانك ۲۰۷۷ در ايده‌ي اوليه، قرار بوده كه بسيار تاريك‌تر از ساختار كنوني‌اش باشد. به بياني ديگر، اين تاريكي نه تنها در بطن محتويات بازي، بلكه در فرم آن هم متجلي باشد؛ هر چه نباشد، اسم شهر، شهر شب است.

اما پس از موفقيت ويچر ۳ و محبوبيت جهاني‌اي كه CD Project به دست آورد، احتمالا تيم مديريت مسير پروژه را عوض كرده‌اند. بازي‌اي به آن شدت تاريك چيزي نيست كه باب ميل مخاطبين عام صنعت بازي باشد. در عوض شهر شب به شهري با رنگ و لعاب غليظ و جذاب تبديل شد. به قول جف كيلي (در مصاحبه‌اش در E3 2018 با چند تن از دست اندر كاران سايبرپانك ۲۰۷۷): «مثل GTA». حرف جف كيلي لب مطلب را ادا مي‌كند، سايبرپانك ۲۰۷۷اي كه پس از پنج سال سكوت بازگشت، بسيار مشابه GTAاي است كه در شصت سال ديگر جريان دارد.

البته كه همان طور كه ذكر شد، با قطعيت نمي‌توان در مورد تغيير موضع CD Project در بازي خود سخن گفت چرا كه هيچ اظهار نظر رسمي‌اي صورت نگرفته است. در طول سكوت پنج ساله‌ي بازي برخي شايعات از تغييرات اساسي در پروژه خبر مي‌دادند اما خب به شايعات و زمزمه‌ها نمي‌توان استناد كرد. به هر حال، چيزي كه مشخص است، اين است كه سايبرپانك ۲۰۷۷ قسمتي از آن تاريكي را در بطن خود حفظ كرده و نبايد فراموش كنيم كه هنوز و همواره يك بازي نقش آفريني كامل و بزرگ خواهد بود، نه يك كلون GTA. اما احتمالا حسرت تجربه‌ي جهاني به تاريكي تريلر ۲۰۱۳ بازي، هرگز از دل ما بر طرف نخواهد شد…

گيم پلي سايبرپانك 2077

آنچه خواهيم ديد…
به دليل حجم زياد اطلاعات منتشر شده از بازي، در اين قسمت تنها به مرور و جمعبندي اطلاعات رسمي‌اي كه از طرف CD Project RED به صورت عمومي منتشر شده است خواهيم پرداخت و از حواشي و شايعات دوري مي‌كنيم.

نخستين ويژگي مهمي كه بايد ذكر كرد، ويژگي‌اي است كه همانند ساختار بازي، براي CD Project تازگي دارد و به قدري مهم است كه در همان رونمايي مجدد بازي در ۲۰۱۸، اعلام شد: زاويه‌ي ديد اول شخص در بازي. سايبرپانك ۲۰۷۷ كاملا اول شخص خواهد بود و كاربر نمي‌تواند همانند بازي‌هاي نقش آفريني بتزدا، بين حالت اول شخص و سوم شخص انتخاب كند.
از همان ۲۰۱۸ بسياري از گيمر‌ها به اول شخص بودن بازي اعتراض كردند. اما پاسخ استوديوي لهستاني همواره اين بود كه با وجود جديد بودن توسعه‌ي بازي اول شخص براي آن‌ها، اين زاويه‌ي ديد زمينه‌ي غرق شدن هر چه بيشتر مخاطبين در جهان بازي را فراهم مي‌سازد. البته لازم به ذكر است كه برخي كات‌سين‌هاي بازي سوم شخص خواهد بود و البته بازيكنان مي‌توانند در زمان رانندگي از نماي خارج از اتوموبيل (همانند بازي‌هاي ريسينگ) بهره ببرند.

ويژگي مهم ديگري كه در سايبرپانك ۲۰۷۷ وجود دارد، سيستم انتخاب پيش‌زمينه‌هاي داستاني متفاوت در ابتداي شروع بازي است، سيستمي كه با نام «مسيرهاي زندگي»(lifepaths) معرفي شده. در ابتداي شروع بازي، مخاطب سه انتخاب متفاوت خواهد داشت: صحرانشين(Nomad)، بچه‌ي خيابون(Street Kid) و شركتي(Corpo). بر اساس اين كه كدام مسير زندگي انتخاب شود، بازي افتتاحيه و پيش‌زمينه‌ي متفاوتي خواهد داشت.
CD Project و ديگر استوديو‌هاي بازي، به خصوص نقش‌آفريني‌ساز‌ها، چندان با اين ايده غريبه نيستند. مثلا در ويچر ۳ شما مي‌توانيد سيو‌هاي ويچر ۲ خود را بار گذاري كنيد و در نتيجه، تصميماتي كه در ويچر ۲ گرفته‌ايد، در نسخه‌ي سوم نيز تاثيرگذار خواهد بود. اما اين كه براي يك ip جديد شاهد طراحي چنين سيستمي باشيم كه بر اساس انتخاب مخاطب نه فقط يك سري از جزئيات، بلكه درصد قابل توجه‌اي از داستان را تغيير مي‌دهد، كاري نسبتا جديد و جاه طلبانه‌ است. بهتر است نگاهي به اين سه مسير پيش روي مان در بازي بياندازيم:

صحرانشين: بر خلاف چيزي كه در ابتدا فكر مي‌كرديم، بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ تنها محدود به شهر شب نيست. منطقه‌اي به نام Badland در بيرون ديوارهاي شهر شب قرار دارد كه صحرايي لم‌يزرع است. اما كساني كه تمايل به زندگي در ميان آهن‌پاره‌هاي غول پيكر شهر شب را ندارند، در اين بيابان در كنار هم جمع شده‌اند و جامعه‌اي كوچك، ولي سرزنده را تشكيل داده‌اند.
اگر صحرا نشيني را انتخاب كنيد، شخصيت شما در بازي يكي از اين حاشيه‌نشين‌هاي شهر شب خواهد بود. كسي كه در كودكي، ابر‌شهر صنعتي را تنها در دوردست ديده است، در ميان شن‌ها با همسن و سالان خود بازي كرده و شب‌ها در كنار خانواده‌ي صميمي خود دور آتش جمع مي‌شده. اما به علتي، خانواده‌ي اين V (تفاوتي نمي‌كند چه مسير زندگي‌اي انتخاب خواهيد كرد، در هر صورت شخصيت شما با نام V شناخته خواهد شد.) دچار مشكلات جدي‌اي خواهد شد و راه او به شهر شب باز مي‌شود… .
بچه‌ي خيابون: در اين مسير زندگي، V در بين كوچه پس كوچه‌هاي شهر شب بزرگ شده است. در ميان گنگ‌هاي خطرناك شهر رشد كرده و دوستان خود را يافته است، دوستاني كه هواي او را دارند. اين V شهر را مثل كف دست خود مي‌شناسد، شركت‌ها، گنگ‌ها، مي‌داند از كجا پول در بياورد و در كجا خرج كند و… در كل، اين V مي‌داند در اين شهر چه كاري بايد بكند و چه كاري نبايد بكند.
شركتي: V در اين مسير زندگي يكي از فعالين در يكي از شركت‌هاي بزرگ صنعتي شهر شب خواهد بود (احتمالا شركت آراساكا(arasaka)). زندگي در ميان صاحبان قدرت خطر خود را دارد. در چنين فضاي سنگين و جدي‌اي، كساني هستند كه براي پول و قدرت بيشتر دست به هر كاري مي‌زنند. از طرفي، ساختار سرمايه محور شركت‌هاي بزرگ با كسي تعارف ندارد.
تريلر بازي سايبرپانك 2077

هر يك از سه مسير زندگي پيش روي ما، منحصر به فرد و به خودي خود جذاب هستند و اين به سليقه‌ي مخاطب بستگي دارد كه كدام يك را ترجيح خواهد دهد. از طرفي، با توجه به تاثير عمده‌ي اين مسيرها در جريان بازي، بايد انتشار داشته باشيم كه سيستم مسيرهاي زندگي، ارزش تكرار بسيار بالايي به سايبرپانك ۲۰۷۷ ببخشد.

بخش ديگري از بازي سايبرپانك ۲۰۷۷ كه اطلاعات رسمي‌اي از آن منتشر شده، مربوط به سلاح‌هاي بازي است. چنين به نظر مي‌رسد كه در بازي شاهد گستره‌ي وسيعي از سلاح‌ها خواهيم بود، از سلاح‌هاي سرد نظير كاتانا و شمشير مانتيس(Mantis Blade) كه در دست شخصيت پنهان مي‌شود گرفته تا انواع سلاح‌هاي گرم. تاييد نشده كه آيا همه‌ي سلاح‌هاي بازي امكان شخصي سازي و ارتقا دارند يا خير، اما اين قابليت، حداقل براي برخي از سلاح‌ها در بازي وجود خواهد داشت.

سلاح‌هاي سرد بازي به دو دسته‌ي سلاح سرد معمولي(Melee Weapons) و سايبرافزار(Cyberware) تقسيم مي‌شوند. سلاح‌هاي سرد معمولي كه مشخص‌اند، كاتانا، شمشير و… . اما سايبرافزار‌ها در واقع قطعاتي سايبري هستند كه جاي اعضاي بدن را گرفته يا مكمل آن‌ها مي‌شوند و قدرت نبرد فرد را افزايش مي‌دهند. نظير شمشير مانتيس كه بارها در تريلر‌هاي بازي به نمايش در آمده، مشت آهنين، موشك‌انداز روي دست و…
سلاح‌هاي گرم بازي در سه دسته‌ي «تكنولوژيكي»(Tech)، «قدرتي»(Power) و «هوشمند»(Smart) قرار مي‌گيرند. سلاح‌هاي تكنولوژيكي نوع متداول‌تر سلاح‌هاي گرم خواهند بود كه در مبارزات نفر به نفر در موقعيت‌هاي متداول كاربرد دارند. سلاح‌هاي قدرتي، سلاح‌هاي تقويت شده‌اي هستند كه در برابر دشمناني كه از حفاظ‌هاي قدرتمند استفاده مي‌كنند، به كار خواهند آمد.
سلاح‌هاي هوشمند اما جالب‌ترين نوع سلاح‌هاي بازي خواهند بود. اين سلاح‌ها قابليت‌ها جالبي دارند كه محبوبيت و البته قيمت آن‌ها را افزايش داده است. براي مثال، يكي از اين ويژگي‌ها قابليت رهگيري هدف است؛ بدين صورت كه وقتي به نزديكي هدفي شليك مي‌كنيد، گلوله‌ها اتوماتيك به طرف هدف مورد نظر به حركت در مي‌آيند.

در كنار سلاح‌هاي مذكور، سلاح‌هاي جانبي نظير سلاح‌هاي پرتاب كردني (احتمالا انواع نارنجك، چاقوي پرتابي و…) نيز در بازي حضور خواهند داشت، اما تا به حال اطلاعات مشخصي از اين نوع سلاح‌ها ارائه نشده است. طراحي سلاح‌هاي گرم نيز، براي طراحان CD Project كه تا پيش از اين روي چنين بازي‌اي كار نكرده بودند، يك چالش جديد بوده است. بايد منتظر ماند ديد عملكرد اين استوديو در زمينه‌ي شوتينگ و نبرد‌هاي سرد از ديد اول شخص چگونه خواهد بود.

دانلود بازي سايبرپانك 2077

سايبرپانك ۲۰۷۷ نيز همانند بازي‌هاي پيشين CD Project RED براي بزرگسالان رده‌بندي سني شده است. در بازي شاهد استفاده از دخانيات، مواد مخدر، مشروبات الكي و… خواهيم بود، در كنار چراغ‌هاي چشمك‌زن كلاب‌ها و تبليغات زرد فراوان در سطح شهر. اما اين جهان پر رنگ و لعاب تنها يك روي سكه‌ي نايت‌سيتي است. در طرف ديگر شاهد پسماند‌هاي فراوان، محيط زيست تخريب شده، تراكم بسيار شديد جمعيت، خيل عظيم كارتن‌خواب‌ها و بي‌خانمان‌ها و از همه مهم‌تر نرخ خشونتي كه دو برابر ميانگين بقيه‌ي ايالت‌هاي آمريكا است، خواهيم بود.
درصد قابل توجه‌اي از اين نرخ بالاي خشونت مسلما به گنگ‌هاي نايت‌سيتي مربوط مي‌شود. نه گنگ از بازي معرفي شده است. از Maelstrom كه ديوانگان كشت و كشتار و تكنولوژي هستند گرفته، تا گروهي مذهبي نظير Valentino’s. گنگي به نام Moxes كه از دختراني تشكيل شده كه هواي يك ديگر را دارند، يا Voodoo boys كه گروهي متشكل از قوي‌ترين هكرهاي (يا به اصطلاح خود بازي: نت‌رانر‌هاي(Net Runner)) شهر شب است.
هر يك از اين گنگ‌ها براي خود قلمرويي دارند و با گنگ‌هاي همسايه‌ي خود همواره در حال نبرد هستند. حتي منطقه‌ي Badlands نيز دو گنگ را در خود جاي داده است و خالي از هيجان نخواهد بود… . چيزي كه مشخص است، اين است كه احتمالا حجم قابل توجه‌اي از مراحل فرعي يا شايد حتي اصلي سايبرپانك ۲۰۷۷ در تعامل با اين گنگ‌ها رغم خواهد خورد.

ادامه در لينك زير:

https://dbazi748029249.wordpress.com/2021/02/13/%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%b1%d9%be%d8%a7%d9%86%da%a9-%db%b2%db%b0%db%b7%db%b7/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۰۴ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

فيلم هاي جرد لتو

طبق جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، شركت برادران وارنر (Warner Bros) به دنبال توسعه دادن نسخه جرد لتو شخصيت جوكر كه با اكران فيلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در سال ۲۰۱۶ ميلادي آغاز شد، است و فيلمي مستقل براي آن خواهد ساخت. طبق گفته منابع نزديك به وبسايت ورايتي، جرد لتو قرار است نقش شخصيت اصلي يعني جوكر را ايفا كرده و همچنين وظيفه تهيه كنندگي اجرايي اين عنوان بدون نام را برعهده گيرد، كه قرار است راه‌ را براي ديگر فيلم‌هايي كه از شاخه Suicide Squad ساخته خواهند شد، هموار كند.

فيلم هاي جرد لتو

جرد جوزف لتو بازيگر و كارگردان و خواننده و ترانه سرا و نوازندهٔ گروه راك ترتي سكندز تو مارس و آمريكايي است. رواني آمريكايي، الكساندر، مرثيه براي يك رؤيا، ارباب جنگ و آقاي هيچ كس فيلم هاي جرد لتو است كه در آن ها نقش آفريني داشته است.از جوايز مهم او در عرصه بازيگري مي توان به: برنده اسكار بهترين بازيگر نقش مكمل مرد و برنده جايزه گلدن گلوب بهترين بازيگر نقش مكمل مرد و برندهMTV Movie Awards براي فيلم «باشگاه خريداران دالاس» نام برد.

هنوز جزييات داستاني اين فيلم مشخص نشده اما استوديو سازنده قصد دارد تا دنياي ساخته شده توسط فيلم Suicide Squad را بسط داده و به ديگر فيلم‌هاي آينده از مجموعه پيوند بزند. چندي پيش نيز برادران وارنر اعلام كرد كه هارلي كويين نسخه مارگو رابي قرار است كه فيلم مستقلي داشته باشد و همچنين شاهد حضور وي در فيلم Birds of Prey نيز خواهيم بود. اخيرا نيز شايعاتي مبني بر ساخت فيلم Harley and Joker به زبان‌ها افتاده كه گفته مي‌شود مراحل اوليه ساخت را پشت سر مي‌گذارد.

ادامه در لينك زير:

https://dbazi748029249.wordpress.com/2021/02/13/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%ac%d8%b1%d8%af-%d9%84%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۵۸ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد و جذب مشتري

امروزه صاحبان موسسات و كسب و كارها براي جذب مشتري جديد يا حفظ مشتريان قبلي شان تلاش مي كنند در زمينه ارائه خدمات و سرويس ها رضايت مشتريان شان را حفظ مي كنند و كسب و كار خود را با ارسال پيامك تبليغات مي كنند.
 
تبليغات پيامكي يكي از مهم ترين بخش هاي هر شركت و كسب و كاري مي باشد بهتر است بگويم شما با سامانه پيام كوتاه شيك رنك مي توانيد به راحتي در اين زمينه فعاليت كنيد.
 
اهميت پنل پيامكي و پنل نمايندگي پيامك
پنل پيامك، يكي از بهترين و با صرفه ترين راه هاي حفظ و ارتباط با مشتري، اطلاع رساني است.
بايد بدانيد تمام كسب و كارهاي بزرگ از اين قابليت پنل پيامكي بصورت ثابت استفاده مي كنند، در صورتي كه شما از اين قابليت ها استفاده نكنيد از اين قافله فناورانه عقب مي مانيد!
 
كاربرد پنل پيامك در افزايش بازديد سايت:
شما با داشتن يك سامانه پيامكي يا همان پنل اس ام اس خواهيد ديد كه بازخورد آن چقدر در كسب و كارتان اثر بخش بوده است و ارزان ترين و آسان ترين راه براي ارتباط با مشتري ها را در اختيار خواهيد داشت.
 
در هر زمان كه بتوانيد، وارد پنل مي شويد (فرقي ندارد با كامپيوتر، موبايل و …) پيامك مورد نظر خود را به مشتري هايتان ارسال مي كنيد و به مشتريان تان نشان مي دهيد كه چقدر برايشان ارزش قائليد.
 
كاربرد پنل پيامكي در حفظ مشتري
مشتري هاي فعلي شما سرمايه هايتان هستند و به عبارتي 90% سرمايه هاي فعلي شما از مشتريان ثابتمي باشد.
هر كسب كاري با داشتن يك پنل اس ام اس پيام كوتاه مي تواند در حفظ مشتريان خود كوشا باشد كه اين يكي از مهمترين شيوه هاي اقتصادي در هر كسب و كاري است.
 
كاربرد پنل پيامكي در جذب مشتريان جديد
امروزه با توجه به رقابت در بازار، بازاريابي نسبت به قبل از اهميت ويژه اي برخوردار است
با يك پنل اس ام اس علاوه بر جذب مشتريان جديد مي توانيد افزايش فروش نيز داشته باشيد.
با ارسال يك پيامك مناسب و در قالب آفر و طرح هاي ويژه و مناسبتي به مشتري تان، مي توانيد به خوبي در اولين اقدم بازاريابي موفقي داشته باشيد. با يك متن جذاب شروع كنيد! بدون شك اين روش به صرفه ترين راه براي ارتباط نزديك با مخاطب است چرا كه احتمال ديده شدن پيامك شما بسيار بالاست.
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت


در ادامه با قابليت هاي پنل ippanel شيك رنك آشنا خواهيد شد

  • اضافه كردن شماره
  • اضافه كردن دفترچه
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال منطقه اي ليست سفيد
  • ارسال مشاغل
  • ارسال مشاغل به تفكيك استان
  • ارسال از فايل متني و اكسل
  • ارسال از بانك شماره
  • ارسال پيامك تكي
  • ارسال دكل BTS
  • ايرانسل منطقه اي
  • ارسال نظير به نظير
  • ارسال كلمات كليدي
  • ارسال از روي نقشه
  • ارسال ايميل
  • ارسال پيام صوتي
  • پاسخگوي خودكار
  • مسابقه
  • نظر سنجي
  • سيستم ايميل
  • منشي عضويت
  • اخطاريه
  • تبريكات
  • اقساط
  • هدايا
  • نوبت دهي
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • كد خوان
  • ارسال پيامك انبوه
  • ارسال تدريجي
  • ارسال منطقه اي كشوري
  • ارسال بر اساس كد پستي
  • ارسال محله اي
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • همراه اول با تقسيمات كشوري
  • ارسال پترن
  • ليست سياه
  • امكان ارسال از موبايل
  • پشتيباني
  • ارائه خدمات وبسرويس
  • دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
  • راهنماي استفاده از تمام خدمات
  • خط اختصاصي
  • خط اختصاصي هديه5000 
  • خط خدماتي عمومي
  • امكان خريد خط اختصاصي
  • برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
  • تعرفه دريافت پيامك رايگان
  • ساير امكانات و قابليت نامحدود
براي مشاهده و يا خريد اين سرويس به لينك زير مراجعه نماييد

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۰۷ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد مبلمان از هايپر دكور

مبلمان يكي از لوازمي است كه در هر جايي مي تواند كاربردهاي مختص به خود را داشته باشد.
 
بنابر اعلام هايپر دكور، اتاق انتظار يك اداره، مطب يا در منزل جهت فضايي براي ريلكس كردن و آرامش پس از يك روز خسته كننده باشد. از انواع مبلمان مي توان به  مبلمان اداري يا مخصوص اتاق كار، مبلمان اتاق پذيرايي، مبلمان اتاق خواب و حتي صندلي و ميز ناهارخوري نيز در دسته مبلمان قرار مي گيرند.
 
 
مبلمان از نظر سبك به دو سبك مدرن و كلاسيك تقسيم بندي مي شوند. مبل راحتي در دسته مبلمان مدرن قرار مي گيرد كه انواع مختلفي دارد.
 
ويژگي هاي مبل راحتي
 
مبل راحتي يا مدرن برخلاف سبك كلاسيك كه از منبت كاري و چوب براي دسته ها و قسمتي از پشتي و پايه ها استفاده مي شود و گاهي به آن مبل سلطنتي نيز مي گويند از چوب كمتري در ظاهر آن استفاده شده است.
 
جنس رويه معمولاً پارچه، پنبه اي، مخمل، چرم و... بوده و پايه هاي كوتاهي از جنس چوب، پلاستيك فشرده و مقاوم، استيل و... مي باشد البته در برخي انواع مبل راحتي بدون پايه نيز است.
 
همچنين معمولاً پشتي ها در اين سبك مبل كوتاه تر بوده و از كوسن هاي همرنگ يا رنگ مكمل آن استفاده مي گردد. مبل راحتي كه ترند سال ???? نيز مي باشد انواع مختلفي دارد كه با مراجعه به سايت هاي معتبر مي توانيد مبلمان مورد نظر خود را پيدا و سفارش دهيد.
 
نكات مهم قبل از خريد مبل راحتي
 
يكي از جنبه هاي منفي كه در خريد اجناس ممكن است ذهن آدمي را درگير كند امكان پشيماني از خريد است. اگر با مطالعه دقيق و تحقيق درباره سبكي كه قرار است در فضاي خانه خود ايجاد كنيد اقدام به خريد نماييد مطمئناً از انتخاب خود راضي خواهيد بود.
 
همچنين مشاوراني در زمينه انتخاب مبلمان در سايت هاي تخصصي وجود دارند كه علاوه بر گرفتن راهنمايي از آن ها مي توانيد انواع مبلمان را با قيمت و به صورت تصويري مشاهده كنيد. قبل از هر اقدام براي خريد مبل مورد نظر خود موارد زير را حتماً در نظر داشته باشيد:
 
اندازه گيري فضا
 
مكاني كه قرار است مبلمان خود را در آن قرار دهيد اندازه بگيريد. اندازه گيري از درب ورودي آغاز مي شود. ارتفاعي كه قرار است داشته باشد را اندازه بگيريد. اگر فضاي بزرگي در اختيار داريد مي توانيد به راحتي مبل خود را انتخاب كنيد اما اگر فضاي شما كوچك است از مبلماني كه حجم زيادي را اشغال مي كنند، استفاده نكنيد.
 
تعيين سبك مبلمان
 
همانطور كه قبلاً هم اشاره شد تعيين سبك مبلمان مي تواند كل دكوراسيون شما را تحت تأثير خودش قرار دهد. پس قبل از خريد به نوع و سبك مبلمان خود خوب فكر كنيد.
 
تعيين دكوراسيون
 
اگر قبل از خريد دكوراسيون منزل خود را تعيين كنيد و رنگ ها را در نظر بگيريد راحت تر مي توانيد رنگ و جنس مبل و كوسن ها را انتخاب و با فضاي مورد نظر خود تطبيق دهيد.
 
به عنوان مثال با در نظر گرفتن رنگ پاركت، فرش، ديوارها مي توانيد رنگ مبل راحتي خود را تعيين كنيد. غالباً رنگ مبل را حتي را مخالف رنگ ديوار و پاركت انتخاب مي كنند تا به يك نقطه كانوني در اتاق تبديل شود.
 
بودجه خود را مشخص كنيد
 
يكي ديگر از مواردي كه ممكن است زياد به آن اشاره نشود تعيين ميزان بودجه شما است. با تعيين اينكه مي خواهيد چقدر هزينه كنيد و چه مدت از مبل خود استفاده كنيد مي توانيد سطح انتخاب ها را كاهش داده و انتخاب راحت تري داشته باشيد.
 
همچنين اگر قصد داريد براي مدت طولاني از آن استفاده كنيد بهتر است با توجه به هزينه اوليه اي كه مي پردازيد بنا به كيفيت مبلمان انتخابي اندكي با دست باز خرج كنيد تا مبلي با كيفيت و براي ساليان طولاني از آن استفاده نماييد.
 
هنگام خريد دقت كنيد
 
پس از اينكه هدف خود را مشخص كرديد در هنگام خريد مبل راحتي حتماً به تودوزي، اسكلت داخلي آن كه در مبل راحتي بهتر است از چوب سبكي مانند صنوبر يا روس استفاده شود، جنس الياف به كار برده شده در آن دقت كافي را داشته باشيد.
 
در اين دوران كرونايي گشت و گذار در بازارهاي مبل و انتخاب مبل مورد نظر جهت خريد مبل راحتي با شرايطي كه گفته شد كاري سخت و دشوار است. اما سايت هايپر دكور با در نظر گرفتن تمامي اين مشكلات انتخاب خوبي است. در اين سايت تمام اطلاعات و تصاويري كه مربوط به مبلمان مختلف نياز داريد، همراه با قيمت در اختيارتان قرار مي دهد.
 
 
كافي است وارد سايت شده hyper-decor.com و نوع مبلمان خود از اداري و رسمي گرفته تا مبلمان منزل كه شامل: نشيمن، اتاق خواب، آشپزخانه، ناهارخوري مي شود، انتخاب كنيد. همچنين اين شركت انواع سبك كلاسيك، مدرن و راحتي را پوشش مي دهد.
 
در فروشگاه هايپر دكور شما مي توانيد علاوه بر مبل راحتي از ديگر محصولات آن مانند: تخت خواب ، مبلمان منزل، مبلمان اداري ، ميز ناهارخوري ، ميز تلويزيون و.... ديدن فرماييد.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۵:۴۷ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

بازي چند نفره ps4

يكي از بهترين زمان‌ها براي بازي كردن سال نو است. زماني كه همه خانه نشين هستيم و به نسبت قبل زمان خيلي بيشتري براي تجربه بازي‌ها داريم. در اين زمان دو حالت براي بازي كردن داريم. تجربه بازي‌هاي تك نفره يا تجربه بازي چند نفره ps4. اما حالت ديگري هم وجود دارد كه به نسبت اين دو عناوين محدود‌تري آن را ارائه مي‌دهند. اين حالت چيزي جز مولتي پلير لوكال نيست. چيزي كه در سال‌هاي نه چندان دور بازي‌هاي بيشتري از آن پشتيباني مي‌كردند؛ اما حالا و به دلايل مختلفي شاهد كمتر شدن اين عناوين هستيم. در اين مطلب به معرفي ۱۳ بازي چند نفره ps4 مي‌پردازم.


لازم به ذكر است كه هيچ كدام از اين بازي‌ها نياز به اتصال اينترنت و انجام تنظيمات خاصي ندارد. پس در ادامه با دنياي بازي و بهترين بازي چند نفره ps4 همراه باشيد.

بازي چند نفره ps4

بازي چند نفره ps4 : بازي Fifa 20
مگر مي‌شود ليستي از عناوين چند نفره بدون فيفا نوشت؟ قطعا خير! تازه امسال بازي تغييرات زيادي را شاهد بوده است. اولين تغيير آن حذف حالت Journey از بازي و جايگزين كردن آن با Volta است. بخش Volta يا به نوعي فوتبال خياباني، با وجود مشكلات كوچك، باز هم بسيار سرگرم كننده و جذاب خواهد بود. جدا از بخش Volta تازه وارد، بخش محبوب Kick-Off هم مانند هميشه حضور قدرتمندي را دارد. حتي اگر آنچنان به فوتبال علاقه نداشته باشيد و طرفدار دو آتشه آن نباشيد؛ بدون شك فيفا هميشه يكي از بهترين و آسان‌ترين انتخاب‌هاي پيشروي شما است.

نقد و بررسي بازي FIFA 20 در دنياي بازي به قلم نويد غلامي

بهترين بازي هاي مولتي پلير ps4

بهترين بازي هاي مولتي پلير ps4 : بازي Borderlands 3
بدون شك يكي از بهترين بازي‌هاي اول شخص سال گذشته Borderlands 3 است. اثري كه توسط گير باكس ساخته شده است. اگر به دنبال اثري با گيم‌پلي سرگرم كننده و تنوعي بي نظير هستيد؛ اين بازي را از دست ندهيد. بازي‌اي كه قابليت تجربه آن به صورت split-screen دو نفره روي دو پلتفرم PS4 و Xbox One وجود دارد. داستان بازي ادامه قسمت قبلي بوده و شما بايد در نقش يك والت هانتر به سراغ پيدا كردن والت برويد؛ اما در اين مسير مشكلات بزرگي مانند دوقلوهاي كاليپسو كه شخصيت‌هاي منفي بازي هستند؛ سر راه شما قرار دارند و شما بايد از شر آنها خلاص شويد.

نقد و بررسي بازي Borderlands 3 در دنياي بازي به قلم علي رضايي

بازي هاي چند نفره ps4

بازي هاي چند نفره ps4 : بازي Overcooked 2
بازي Overcooked 2 به ما ثابت كرد كه نه تنها با دو تا شدن آشپز، آش شور مي‌شود؛ بلكه حتي امكان آتش گرفتن آشپزخانه نيز وجود دارد. پس اگر هوس آشپزي داريد و يك هم تيمي هماهنگ نيز همراه شما است؛ به سراغ آن برويد. بازي Overcooked 2 يكي از چالش برانگيز‌ترين و مفرح‌ترين بازي‌هايي بوده كه شما مي‌توانيد تجربه كنيد. بازي با وجود دارا بودن مكانيزم‌هاي ساده و تعريف شده، بسيار لذت بخش است. چالش‌هاي بازي نيز بسيار با دقت و خوب طراحي شده و هر كدام تجربه خوبي را براي شما به همراه خواهند داشت. در نتيجه در دورهمي‌هاي خود اين بازي را از دست ندهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۰:۵۴ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

بررسي بازي رزيدنت اويل ۶ با گيم پلي

رزيدنت اويل ۶ : اميدي كه به باد رفت…


شكي در اين نيست كه بزرگترين مشكل رزيدنت ايول ۶ كه آن را از تبديل شدن به بهترين عنوان در اين مجموعه باز مي‌دارد, گم كردن هويت آن توسط سازندگانش است. كپكام سعي كرده تا با تقسيم بازي به دو قسمت اكشن و ترسناك,‌ طرفداران هر دو سبك را جذب كند, اما نبود يك هدف معين سبب شده تا هر دو گروه هم از بازي رزيدنت ايول ۶ رضايت كامل را نداشته باشند.

در حقيقت, ايده‌ي وجود چندين كمپين جداگانه كه هركدام تجربه‌ي متفاوتي را در بر داشته باشند, خوب است. اما عدم وجود يك برنامه‌ي كامل و همچنين طراحي درست عناصر خاص هركمپين باعث شده تا بازي رزيدنت ايول ۶ نه در بخش اكشن به ايده‌آل‌هاي اين ژانر دست يابد نه در خلق ترس.


نمي‌دانم چگونه بايد سناريوي لئون را نقد كنم; آيا بايد پشت كردنش به المان‌هاي كلاسيك رزيدنت اويل را مورد ستايش قرار دهم! و از بلاهايي كه در حال آمدن بر سر درمدار ژانر Survival Horror مي‌آيد, ناله كنم, يا بايد با موج اكشن شدن بازي‌ها كنار بيايم و نام Survival Horror را از كنار رزيدنت اويل جدا كنم. اگر قرار بود سناريوي كريس يا جيك را مورد بررسي قرار دهم, مسلما حرفي از ترس و تنش‌هاي رزيدنت اويلي نمي‌زدم و يك راست به سراغ نحوه‌ي پياده‌سازي اكشن و طراحي آن مي‌رفتم, اما اين سناريوي لئون است. سناريويي كه كپكام آن را ادعاي ديني به ريشه‌هاي رزيدنت اويل ناميد و از همه مهمتر كمپيني است كه با جرات عناصر ترس و بقا را در خود جا داده است. بنابراين نمي‌توانم بي‌تفاوت از كنار آنها رد شده و نابودي ترس در رزيدنت اويل را فراموش كنم.

ادامه در لينك زير

https://teletype.in/@bazi-film/7pR0LVQFQ


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۹:۱۱ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

نقد و بررسي Payday 2 : ميزگردي براي دزد ها

صنعت بازي هاي ويديويي يك جادو مي باشد, كاري كرده است كه ايده هاي مختلفي كه در ذهن انسان وجود دارد عملي شود, اين ايده ها تا جايي ادامه داشته اند كه در حال حاضر سبك هاي مختلفي به وجود امده است تا باز هم زمينه را براي خلاقيت هاي ديگر بازيساز ها گسترش دهد و اين روال ادامه خواهد داشت. بازي payday 2 از اَن دسته بازي هايي است كه نظيرش را در هيچ سري ديگري نديده ايد. مطمئنا اگر اين ايده را در ذهن خود مرور كنيد به نتايج خوبي خواهيد رسيد اما Overkill تا چه حد اين طرز فكر را عملي كرده است؟۳


بازي payday 2 : چيزي براي گفتن نيست

بازي payday 2 داستان خاصي ندارد فقط براي شروع و اَماده كردن ذهن مخاطب سازنده چند خطي درباره شخصيت هاي بازي Wolf,Chains, Hoxton و رئيس گروه Dallas توضيح داده است. پس با يك عنوان بدون داستان رو به رو هستيم! با اين حساب شايد خودتان فهميده باشيد كه بخش چند نفره قوي از ويژگي هاي Payday 2 مي باشد به همين دليل است كه Overkill تصميم گرفته است بسته هاي الحاقي متعددي براي گسترش بخش چند نفره بازي اماده كند. بنابراين كساني كه به يك داستان عالي اهميت مي دهند انجام اين بازي پشيمانشان خواهد كرد.

دريل, دلار, در رو در بازي payday 2

طراحي مراحل بازي payday 2 نسبت به نسخه قبل پيشرفت داشته است و همچنين ماموريت ها تنوع بيشتري پيدا كرده اند اما در اصل شاهد همان روال خسته كننده هميشگي در قالب جايگاه هاي متفاوت با اهدافي مختلف خواهيد بود, يك بار به بانك مي رويد و طلا مي دزديد و بار ديگر به موزه مي رويد و يك اثر هنري مي دزديد! ماموريت هاي حوصله سر بر دفاع از كيف هاي مواد مخدر يا پول نيز وجود دارد كه به هيچ وجه سرگرم كننده نيستند. هوش مصنوعي تعريفي ندارد اما همچنان با بازي سختي رو به رو هستيد چرا كه اگر از همان اول پليس از دزدي شما با خبر شود تا سه دقيقه بعد گروه هاي متعددي از پليس هاي ويژه به شما حمله ور خواهند شد و كار شما را سخت مي كنند. اگر كمي در مراحل بازي جست و جو كنيد پول بيشتري خواهيد ديد. اينبار شاهد سيستم Skill جامع تر و پيشرفته تري هستيم و همچنين ارتقاء سلاح نيز بهبود پيدا كرده است و كار اَند خواهد بود همه اين ها در بخش چند نفره بازي خود را به وضوح نشان مي دهند و كاربردي تر مي شوند. خفه كن هاي مختلف براي اسلحه, بمب ها, وسايل جانبي و … شامل Inventory شما مي شوند. شما مي توانيد با دريل در فاصله زماني زيادي يك گاوصندوق را باز كنيد يا اين كه با خريد چند c4 در يك لحظه به پول ها دسترستي داشته باشيد اين انتخاب شما است. اين بار شخصي سازي بازي گسترش پيدا كرده است بازيكن مي تواند انواع ماسك را براي شخصيت مورد نظر خود انتخاب كند و حتي رنگ مورد علاقه خود را براي ماسك انتخاب كند! پليس هاي بازي به چند دسته تقسيم خواهند شد در چند دقيقه اول دزدي پليس هاي درجه اول كه سريع كشته مي شوند را خواهيد ديد سپس همان پليس ها با جليقه ضد گلوله سپس تيم ويژه(Swat) و اسنايپر ها وارد عمل خواهند شد. اين بار يك «خانه امن»(Safe House) خواهيد داشت كه در اَن مي توانيد به تمرين كردن تيراندازي بپدازيد البته هدف خاصي پشت قرار دادن اين مورد وجود ندارد و يك چيز تجملي است كه فقط مي توانيد حجم پول هاي خود را مشاهده كنيد. درخت Skill بازي شامل چهار رده Ghost,Enforcer,Masterminde و Technician مي شود كه هر كدام شخصيت قابل بازي payday 2 را در بخش هاي مخفي كاري تيراندازي و سريع پيش بردن ماموريت ها ياري مي دهد. از ويژگي هاي خوب بازي اين است كه بين چهار كاركتر حق انتخاب داريد. قابليت دستور دادن به ياران خود و همچنين مردم در لوكيشن هاي بازي همانند نسخه قبل پابرجا مي باشد.

ادامه در لينك زير

https://kutt.it/20SUDf


برچسب: بازي payday 2،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۲۳ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)

نقد و بررسي بازي Outlast 2

بازي Outlast 2 در سال ۲۰۱۷ ميلادي توسط شركت Red Barrels منتشر شد و با اختلافي يك ساله نسخه‌ي سوييچ آن نيز عرضه گشت. سبك اين بازي وحشت-بقا (Survival horror) است و حتي توانست جايزه‌ي بهترين بازي ترسناك سال ميلادي گذشته را نيز به خود اختصاص دهد. در ادامه سعي داريم عملكرد اين محصول را با تمركز روي جديدترين سخت‌افزار نينتندو بررسي كنيم. در ادامه با نقد و بررسي بازي Outlast 2 همراه دنياي بازي باشيد.


توجه: در تصاوير استفاده شده‌ي اين مطلب، مواردي داراي محتواي خشن مشاهده مي‌شود كه براي افراد زير ۱۸ سال توصيه نمي‌شود.


بررسي بازي outlast 2 در رابطه با زن و شوهري به نام‌هاي «لين» و «بليك» است كه قصد دارند با سفر به منطقه‌اي خيالي در آريزوناي آمريكا، به تحقيق پيرامون يك قتل اسرارآميز بپردازند، اما در ميانه‌ي راه بالگرد آن‌ها سقوط مي‌كند. در اين بين اهالي منطقه نيز لين را يافته و وي را با خود مي‌برند و حال بليك در تلاش است تا همسر خود را نجات بدهد. مردم اين ناحيه خرافه‌پرست هستند و به آيين مذهبي خونيني اعتقاد دارند كه با پيشروي در داستان با جزئيات آن آشنا مي‌شويد.

ادامه در لينك زير

https://kutt.it/z7ZAHi

https://teletype.in/@bazi-film/pXJKl5HUk


برچسب: بازي Outlast 2،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۲:۲۰ توسط:بهترين بازي موضوع: نظرات (0)