بازی Ghost of Tsushima بعنوان حسن ختام عناوین انحصاری PS4 عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت. این بازی در تاریخ ۲۷ تیر برای PS4 منتشر شد و از دنیای بازی نمرهی عالی ۹ را دریافت کرد. اثر مذکور یک عنوان جهان باز با المانهای مختلف از قبیل اکشن ماجراجویی و RPG است و میتواند تجربهی لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. در ادامه شما را دعوت به مطالعه این راهنمایی میکنیم. در ابتدای مقاله راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima قصد داریم تا چند نکتهی کوچک اما تاثیر گذار در روند بازی Ghost of Tsushima را با شما درمیان بگذاریم. با ما همراه باشید.
لیست عناوین مطلب
ترفند های بازی روح سوشیما
راهنمای جامع Ghost of Tsushima : آیتمهای جمعآوری
آموزش مراحل بازی Ghost of Tsushima : مأموریتهای افسانهای
راهنمای بازی روح سوشیما : دریافت تروفیها
ترفند های بازی روح سوشیما
۱) استفاده از چارم «چارم ایناری» بسیار مفید است، زیرا مقدار منابعی که پیدا میکنید را افزایش می دهد. این چارم در منطقه اول و در Arrow Peak Shrine قرار دارد. منابع در اصل «پول» این بازی هستند و شما برای ارتقاء کامل شمشیر و زره خود به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید.
۲)تنها دو تروفی مربوط به ارتقاء شمشیر و زره وجود دارد؛ یکی ارتقا کامل Sakai Katana (شمشیر شما) و دیگری Sakai Clan Armour (زره خاندان ساکای که به صورت خودکار در فصل دوم بازی آغاز میشود). تمام منابع خود را برای این موارد نگه دارید و آنها را برای کارهای دیگر هدر ندهید (اما قرار دادن چند مورد برای ارتقا کمان اشکالی ندارد، فقط همه آنها را برای زرههای بیهدف که هرگز به آنها نیازی نخواهید داشت، هدر ندهید). ارتقاء کامل شمشیر تروفی «The Perfect Storm» و ارتقاء کامل زره خاندان ساکای تروفی «All in the Wrist» را آزاد میکند.
۳) از زره Traveler’s Armor استفاده کنید، زیرا با ایجاد لرزش در «کنترلر» مکان یک Artifact یا Record در نزدیکی شما را نشان میدهد. برای آزادسازی این زره با فروشندگان دنیای بازی Ghost of Tsushima مکالمه کنید تا آن را به صورت رایگان به شما هدیه بدهند. همچنین با فشردن دکمهی سمت راست دیپد، این لباس شما را به سمت Artifact یا Record بعدی هدایت میکند.
۴)سعی کنید در اسرع وقت تروفی «Have a Nice Fall» را دریافت کنید (فردی را از بالای پرتگاه به پایین پرتاب کنید تا کشته شود). یا حداقل آن را در حالی که هنوز چند سرزمین اشغالی مغول باقی مانده است، دریافت کنید. بهتر است این کار را در کمپهای مغول انجام دهید، زیرا دشمنان در آنجا در موقعیتهای ثابت قرار میگیرند. وقتی همه اردوگاهها را آزاد کردید، نمیتوانید آنها را دوباره به حالت اولیه برگردانید، پس شما باید به گشتهای تصادفی دشمن تکیه کنید که این، کار را بسیار پیچیدهتر میکند.
راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima
اخطار: گزارشاتی مبنی بر مشکلات و حذف فایلهایی ذخیره وجود دارد. بنابراین هر یک ساعت یکبار روند پیشرفت خود را به صورت دستی ذخیره کنید.
راهنمای جامع Ghost of Tsushima : آیتمهای جمعآوری
شبح سوشیما دارای ۴۳۳ مکان برای جمعآوری آیتم است. ما در راهنمای جامع Ghost of Tsushima تمامی مکانها را به شما نشان میدهیم.هیچ یک از آیتمها از دست رفتنی نیستند، بنابراین پس از کامل کردن داستان اصلی نیز قادر به جمعآوری آنها خواهید بود. مهم نیست که در طول داستان چه دیالوگها و پایانهایی را انتخاب میکنید.
بهترین استراتژی این است که ابتدا تمام مناطق اشغال شده توسط مغولان را آزاد کنید (بعد از مدتی به طور خودکار روی نقشه مشخص میشوند). وقتی همه مناطق را آزاد کردید، مه سفید روی نقشه کاملاً از بین میرود و مجموعههای علامتگذاری شده با علامت سوال روی نقشه برجسته میشوند. سپس پیدا کردن همه چیز ساده میشود. البته، چند مورد مشخص نمیشوند و یافتن آنها دشوار است.
برای مشاهدهی هر نوع از آیتمهای جمعآوری روی لینک مربوط به آنها کلیک کرده تا ویدیوی آن را تماشا کنید.
۱۰ عدد محراب مخفی
۱۸ عدد چشمههای آب گرم
۱۶ عدد Bamboo Strikes
۱۶ عدد Shinto Shrines
۸ عدد برج دیدهبانی
۲۳ عدد Pillars of Honor
۴۹ عدد Inari Shrines(Fox Dens)
۱۹ عدد Haiku
۲۵ عدد Duels
۸۰ عدد Sashimono Banners
۴۰ عدد Records
۵۰ عدد Mongol Artifacts
۲۰ عدد Singing Crickets
۵۹ عدد تجهیزات گوناگون
در بازی Ghost of Tsushima تعداد ۵۹ عدد تجهیزات گوناگون برای شخصیسازی وجود دارد. عمده ی آنها کیتهای شمشیر و سربندهایی هستند که بعد از انجام فعالیتهای فرعی Pillars of Honor و Haiku بهدست میآیند (۳۹ از ۵۹). باقی آنها در نقشه بازی پراکنده هستند. شما در زیر میتوانید تصاویر محل دقیق آیتمها را مشاهده کنید.
سربند
عکس ۱.۲.۳
کلاه
عکس ۴.۵.۶
سربند
عکس ۷.۸.۹
کلاه
عکس ۱۰.۱۱.۱۲و عکس ستاره
سربند
عکس ۱۳.۱۴.۱۵
سربند
عکس ۱۶.۱۷.۱۸
سربند
عکس ۱۹.۲۰.۲۱
سربند
عکس ۲۲.۲۳.۲۴
کلاه
عکس ۲۵.۲۶.۲۷
کلاه
عکس ۲۸.۲۹.۳۰
سربند
عکس ۳۱.۳۲.۳۳
کلاه
عکس ۳۴.۳۵.۳۶
سربند
عکس ۳۷.۳۸.۳۹
چشمبند
عکس ۴۰.۴۱.۴۲
ماسک
عکس ۴۳.۴۴.۴۵
ماسک
عکس ۴۶.۴۷.۴۸
سربند
عکس ۴۹.۵۰.۵۱
سربند
عکس ۵۲.۵۳.۵۴
کلاه
عکس ۵۵.۵۶.۵۷
ماسک
عکس ۵۸.۵۹.۶۰
نکته: تنها آیتمی که برای تروفیها نیاز ندارید، آیتم Sashimono Banners است. برای اطلاع دقیق از تعداد آیتمهای لازم به منظور کسب تروفیها، به بخش راهنمای تروفی بازی Ghost of Tsushima مراجعه بفرمایید
آموزش مراحل بازی Ghost of Tsushima : مأموریتهای افسانهای
در این بخش از مقاله راهنمای جامع Ghost of Tsushima به سراغ Mythic Tales یا همان ماموریتهای افسانهای رفتیم. برای مشاهده محل دقیق و اطلاعات دیگر با دنیای بازی همراه باشید.
بازی Ghost of Tsushima دارای ۷ ماموریت افسانهای است. با تکمیل تمام آنها، تروفی Teller of Tales را دریافت خواهید کرد. مهم نیست که در طول داستان چه گزینههای گفتوگو یا چه پایانبندی را انتخاب میکنید، هیچ یک از این ماموریتها لغو نمیشود. بنابراین پس از اتمام داستان اصلی نیز میتوانید به سراغ این ماموریتها بروید و آنها را به اتمام برسانید.
برای دیدن اینکه کدام افسانهها را کامل کردهاید، به ترتیب Options> Journal> Mythic Tales عمل کنید. سپس میتوانید با لیست موجود مقایسه کنید تا مواردی را که گم کردهاید بررسی کنید. آنها روی نقشه یک نماد آبی دارند و به راحتی قابل مشاهده هستند.
به شما پیشنهاد میکنم که در اسرع وقت این ماموریتها را انجام دهید؛ زیرا پاداشهای بسیار ارزشمندی از قبیل کمان بزرگ و بسیار قوی، زرههای فوقالعاده و ضرباتی سنگین را به شما اهدا میکنند.
ماموریت اول: The Heavenly Strike
عکس ۲
اطلاعات کلی
اکت: اول
منطقه: ایزوهارا
جایزه: ضربهی The Heavenly Strike
ابتدا باید ماموریت داستانی Hammer and Forge را کامل کرده باشید.
قدم اول: نوازنده را در کوماتسو پیدا کنید.
درست در جنوب پل ریور فالز، در چهارراه یک نوازنده را پیدا میکنید که بیو مینوازد. با او صحبت کنید تا وی داستان جنگجوی ترسناک که خواستار شنیدن قصه Shigenori بود را برای شما تعریف کند.
عکس ۱
قدم دوم: به دنبال پل بگردید
به سمت شمال بروید. هرچه نزدیک میشوید، صدای زنی که گریه میکند را واضح تر خواهید شنید.
قدم سوم: به دنبال گریان بگردید.
این زن، زیر پل پنهان شده است.
قدم چهارم: با او صحبت کنید.
به پایین بروید و با زن صحبت کنید. او به شما میگوید مردی که همه را به قتل رساند، یاسوهیرا کوگا است.
قدم چهارم: مسیر Yasuhira را بررسی کنید.
در آن طرف رودخانه، ردپاهایی از اسب یاسوهیرا را میبینید که باید آنها را دنبال کنید.
قدم پنجم: ردپای اسب را دنبال کنید
ردپاهای اسب را در امتداد جاده به سمت شمال دنبال کنید.
قدم ششم: به محل درگیری برسید.
به اردوگاه کوچک نزدیک شده و خود را برای مبارزه آماده کنید.
قدم هفتم: مغولها را شکست دهید.
در اینجا فرصت زیادی برای مخفیکاری وجود ندارد، بنابراین، برای مبارزه با هشت مغول از جمله دو کماندار آماده شوید.
قدم هشتم: با اهالی آن منطقه صحبت کنید.
پس از ایمن شدن منطقه، برای ادامه کار با دهقان مشخص شده صحبت کنید. خواهید فهمید که او در برج دیدهبانی بوده و به مغولها کمک کرده است.
قدم نهم: برج مراقبت را جستجو کنید.
برج مراقبت نزدیک را برای یافتن سرنخهای محل یاسوهیرا بررسی کنید. هنگام ورود، در سمت چپ دو جدول پیدا میکنید که یک طومار و تعدادی برگ سفید روی آنها قرار دارد. سپس دیوار سمت راست را بررسی کنید و نقاشی یک دوئل را مشاهده خواهید کرد.
قدم دهم: دوباره با زن صحبت کنید.
بالای برج چیزی وجود ندارد، بنابراین به بیرون برگردید و با زن صحبت کنید تا دریابید که در آن نزدیکی درختانی با برگهای سفید وجود دارد یا خیر.
قدم یازدهم: به دنبال درختی با برگ سفید بگردید.
در داخل منطقهی جستجو، جاده را در جنوب قله Shigenori بررسی کنید.
قدم دوازدهم: به منطقه درختانی با برگهای سفید بروید.
هنگامی که جین درباره درختان برگ سفید اظهار نظر کرد و هدف شما برای یافتن نخلستان مشخص شد، میتوانید از باد هدایتگر خود برای دنبال کردن درختان به سمت نخلستان استفاده کنید.
قدم سیزدهم: گروگان را نجات دهید.
در طول راه، با برخی از مغولها روبرو خواهید شد که از یک دهقان بازجویی میکنند. برای نجات گروگان، باید مغولان اطراف خانه او را شکست دهید. برخلاف سایر گروگانها، اگر تصادفی به آنها هشدار دهید، نگران قتل عام زندانی نشوید، بنابراین اگر بخواهید میتوانید سریع وارد عمل شوید. با این حال، مغولها در موقعیتهایی قرار دارند که استفاده از مفخیکاری را در اطراف خانه آسان میکند. در هر صورت، تا زمانی که با تمام دشمنان منطقه برخورد نشود، نمیتوانید با گروگان صحبت کنید.
گروگان به شما میگوید که یاسوهیرا پدربزرگش را برد و به سمت یک حلقه دوئل در ساحل کوماتسو حرکت کرد.
قدم چهاردهم: به محل شیگنوری بروید.
سوار اسب خود شوید و به سمت منطقه جستجو در جنوب غربی بروید. تپهای سنگی پیدا خواهید کرد که نمیتوانید از آن بالا بروید، اما درختی وجود دارد که یک نفر برای عبور از آن قطع کرده است. وقتی جین در مورد آن نظر داد، بدانید که منطقه مناسب را پیدا کردهاید.
قدم پانزدهم: به Shigenoris Rest وارد شوید
از آن طرف درخت پایین آمده و از بین سنگها به درون Shigenoris Rest وارد شوید.
قدم شانزدهم: مغولها را شکست دهید
بازهم با تعدادی مغول مبارزه خواهید کرد، اما در این منطقه همه جا تکههای چمن بلند وجود دارد و بیشتر آنها در ابتدا روبهروی شما هستند، از بین بردن اکثر دشمنان از طریق پنهان کاری آسان است.
قدم هفدهم: منطقه Shigenoris Rest را بررسی کنید
هنگامی که همهی دشمنان را نابود کردید، مسیر راه پله را دنبال کنید و حلقه دوئل Shigenori را پیدا خواهید کرد.
قدم هجدهم: حلقه دوئل را بررسی کنید
هنگام ورود به حلقه، موارد مختلفی برای بررسی وجود دارد. از جسد پدربزرگ ربوده شده شروع کنید.
قدم نوزدهم: یاسوهیرا را شکست دهید.
این یک دوئل حماسی است، به خصوص اگر قبل از ارتقا شخصیت خود به سراغ Yasuhira رفته باشید. مسدود کردن، کنار زدن حملات غیرقابل دفع و ضد حمله فقط در صورت ایمن بودن برای پیروزی در این نبرد ضروری است. یاسوهیرا بسیار سریع است و فقط با چند ضربه شما را نابود خواهد کرد.
قدم پایانی: مردی که توسط یاسوهیرا کشته شده است را دفن کنید.
هنگامی که از شما خواسته شد، به نزد پدربزرگ مرده بروید و R2 را فشار دهید.
ماموریت دوم: The Curse of Uchitsune
عکس ۴
اطلاعات کلی
اکت: اول
منطقه: ایزوهارا
جایزه: کمان بلند و بسیار قوی
ابتدا باید ماموریتهای داستانی The Tale of Lady Masako، The Tale of Ryuzo و The Tale of Sensei Ishikawa را کامل کنید.
قدم اول: نوازنده را پیدا کنید.
این نوازنده در منطقه Hiyoshi Hotsprings است. پیش او بنشینید تا افسانه Uchitsune را بشنوید.
عکس ۳
قدم دوم: سواحل هیوشی را برای یافتن گلهای آبی رنگ جستجو کنید.
دستورالعملهای مبهم Yamato شما را در مسیر قرار میدهد، اما هنوز هم منطقه بزرگی برای جستجو وجود دارد.
قدم سوم: گلهای آبی رنگ را دنبال کنید.
در نزدیکی مرکز منطقه جستجو، از میان گلهای آبی عبور خواهید کرد. درست در مرکز، شما یک تپه سنگی بزرگ پیدا خواهید کرد که در واقع یک مقبره است. از طریق شکاف موجود بین سنگها وارد مقبره شوید.
قدم چهارم: مقبره را بررسی کنید.
پس از وارد شدن به مقبره، به پایین بیایید و بنر روبهرو را بررسی کنید. این نقاشی یک جزیره را نشان میدهد که با گلهای آبی احاطه شده است و محل سرنخ بعدی شما در آنجا قرار دارد.
قدم پنجم: منطقه Hiyoshi را برای یافتن جزیره مورد نظر جستجو کنید.
ابتدا از مقبره خارج شوید. تقریباً بلافاصله پس از خارج شدن، در معرض تیرهای شعله ور قرار میگیرید. یک راهب اسرارآمیز با هشدارهای مبهم به شما میگوید که جستجوی کمان را متوقف کنید.
هنگام جستجوی جزیره، متوجه خواهید شد که در گوشه پایین سمت راست صفحه، نسخه کوچکی از بنری که پیدا کردهاید وجود دارد. برای بزرگنمایی صفحه لمسی را به سمت چپ بکشید، سپس صفحه را به سمت راست بکشید تا بنر به حالت اول بازگردد. موقعیت واقعی این جزیره در تصویر زیر نشان داده شده است.
عکس ۵
قدم ششم: گلهای آبی رنگ را دنبال کنید.
هنگامی که نزدیک باشد متوجه خواهید شد، زیرا گلهای آبی بیشتری خواهید دید. آنها را دنبال کنید تا به خط ساحلی برسید. وارد آب شده و شنا کنید تا به جزیره برسید.
قدم هفتم: جزیره را بررسی کنید.
در داخل جزیره شما یک بنر پارچهای دیگر پیدا میکنید که روی آن نقاشی است. با عرض پوزش از جین، اما سلاح ما در منطقهی دیگری است؛ قلهی یک کوه. نقاشی را بردارید و به بیرون برگردید.
سرنخی دیگر، اخطار جدی دیگر. به نظر میرسد که در مسیر درستی قرار دارید.
قدم هشتم: منطقه Hiyoshi را برای پیدا کردن کوه مورد نظر جستجو کنید.
از طریق تصویر زیر میتوانید محل دقیق این کوه را پیدا کنید.
عکس ۶
قدم نهم: گلهای آبی را دنبال کنید.
باز هم، وقتی شروع به دویدن روی گلهای آبی میکنید، میدانید که نزدیک هستید. آنها شما را به بالای تپه و یک غار و مقبره عجیب و غریب هدایت میکنند.
قدم دهم: کمان بلند را بردارید.
در مرکز همه چیز یک پایه قرار دارد که در آن کمان نشان داده میشود. جلو بروید و آن را بردارید.
قدم پایانی: شیطان Tengu را شکست دهید.
اکنون شما باید با یک راهب عجیب و غریب با ماسک Tengu Demon مبارزه کنید در حالی که یک میلیون پرنده دور شما حلقه میزنند.
امیدوارم که شما سطح خود را ارتقا داده باشید و فقط مستقیم به سراغ این ماموریت نرفته باشید، در غیر این صورت این یک جنگ سخت خواهد بود. Tengu Demon از همه دشمنانی که تاکنون دیدهاید، قویتر و سریعتر است.
هنگامی که شیطان Tengu را شکست دادید، ماموریت به پایان میرسد و شما یک کمان کاملاً جدید خواهید داشت تا مغولان را با آن وحشت زده کنید.
ماموریت سوم: The Legend of Tadayori
عکس ۱۴
اطلاعات کلی
اکت: اول
منطقه: ایزوهارا
جایزه: زره Tadayori
ابتدا باید ماموریتهای داستانی The Tale of Lady Masako، The Tale of Ryuzo و The Tale of Sensei Ishikawa را کامل کنید
قدم اول: نوازنده را پیدا کنید و داستان وی را بشنوید
یاماتو داستان جدیدی برای گفتن دارد، این بار در مورد زره افسانهای تادایوری که قرار بود پوشنده آن را تقریباً شکست ناپذیر کند. یاماتو از مکانی معروف به تاج بنفشه میگوید، جایی در شمال آزامو که تادایوری برای مراقبه به آنجا میرفت. در تصویر زیر میتوانید محل قرارگیری نوازنده را مشاهده کنید.
عکس ۷
قدم دوم: به شمال آزامو سفر کنید
منطقه جستجو در شمال آزامو ظاهر میشود. وقتی گل داوودی بنفشه را دیدید، تقریباً به محل مورد نظر رسیدهاید.
قدم سوم: گلها را تا تاج بنفش دنبال کنید
با دیدن گلها، آنها را تا کوه مورد نظر دنبال کرده و سپس به قلهی آن صعود کنید.
قدم چهارم: قله کوه را بررسی کنید
نقشهای که در ظرف است را بررسی کنید. این نقشه محل Tadayori’s Rest را نشان میدهد.
قدم پنجم: مکان نشان داده شده روی نقشه را پیدا کنید
اکنون نقشه گنجی به شما داده شده است که میتوانید با کشیدن انگشت به سمت چپ روی صفحه لمسی، آن را باز کنید.
مکانی که برای یافتن Tadayori’s Rest باید به آنجا بروید در شمال منطقه جستجوی زرد رنگ روی نقشه جهان شما است (حدود ۲ دقیقه فاصله دارد). قله را ترک کرده و به سمت شمال تا لبه منطقه جستجو بروید (به مکان تصویر زیر مراجعه کنید). روی نقشه جهان، این مکان «Houren’s Pasture» نامگذاری شده است. هنگام ورود، تعداد بیشتری گل بنفش وجود دارد. رشتهکوه دیگری را میتوانید اینجا ببینید. وقتی نزدیک میشوید، جین میگوید: «بالا رفتن از صخرهها بسیار سخت است. باید راه دیگری وجود داشته باشد.» البته، راه دیگری نیز وجود دارد. در دامنه کوهی که گلهای بنفش وجود دارد، میتوانید یک چراغ پیدا کنید. در سمت چپ لامپ حفرهای در دیوار وجود دارد که میتوانید از زیر آن بخزید. این کار را انجام دهید و Tadayori’s Rest را با موفقیت پیدا خواهید کرد. مکان و شکاف هر دو در تصاویر زیر نشان داده شده است.
عکس ۸
عکس ۹
قدم ششم: وارد Tadayori’s Rest شوید
پس از خزیدن در تونل، گلها را در مسیر دنبال کنید و از روی شکافها پرش کنید. درست قبل از رسیدن به ورودی، برخی از مغولان مرده را میبینید. حالا از شکاف دیوار عبور کنید.
به دنبال کردن گلها ادامه دهید تا جایی که یک مسیر جدید را پیدا کنید.
قدم هفتم: قبرستان را بررسی کنید
به سراغ سنگ قبرهای مشخص شده بروید و دو سنگ قبر و عود را بررسی کنید. همه آنها در کنار یکدیگر هستند.
پس از انجام این کار یک فیلم به شما نشان داده میشود. ناگهان زنی ناشناخته با کاتانا شما را به دزد بودن متهم میکند و وقتی به او بگویید شما چه کسی هستید باور نمیکند. سپس به شما حمله میکند و وارد یک باس فایت میشوید.
قدم هشتم: کائده را شکست دهید
با وجود اینکه جین در طول جنگ از او درخواست میکند، اما تا زمانی که وی را شکست ندهید متوقف نخواهد شد. این زن با چندین ترکیب که شامل حملات غیرقابل دفع است به شما حمله میکند. این را درنظر داشته باشید که با توجه به سرعت او، نمیتوانید به راحتی کنار جاخالی دهید.
قدم نهم: با وی صحبت کنید
هنگامی که سرانجام او را شکست میدهید، او تسلیم میشود و هویت شما را تأیید میکند. متأسفانه او همچنین به شما میگوید که زره Tadayori اینجا نیست، فقط یک خط از یک طومار قدیمی برای راهنمایی شما وجود دارد. «تادایوری تا ابد از خلیج آزامو مراقبت میکند.» شاید زره در صخرههای پشت شهر باشد؟
قدم دهم: به خلیج آزامو سفر کنید
مسیر را تا خلیج آزامو دنبال کنید، یک دسته گل داوودی بنفشه را پیدا خواهید کرد تا بدانید که در مسیر درستی قرار دارید.
قدم یازدهم: به قله بالای خلیج آزامو برسید
تقریبا در نزدیکی شما، با یک دسته مغول مواجه خواهید شد که نوازنده یاماتو را اسیر کردهاند. به نظر میرسد که آنها نیز به دنبال زره Tadayori هستند.
قدم دوازدهم: نوازنده را آزاد کنید
مراقب نحوه برخورد خود باشید، زیرا مغولان ترجیح میدهند گروگان خود را بکشند تا اینکه بگذارند او به دست شما بیفتد. اگر در هر نقطه از جنگ دیدید که نماد جمجمه و استخوانهای ضربدری ظاهر شد، بلافاصله قبل از کشته شدن یاماتو از او دفاع کنید.
پس از اینکه همه مغولان شکست خوردند، یاماتو را نجات دهید. او به شما میگویید که زره در آنجا است و برای استفاده شما آماده است.
قدم سیزدهم: زره Tadayori را بهدست آورید
به پشت بنای یادبود تادایوری بروید و دکمهی R2 را فشار دهید.
بعد از اینکار، زره افسانهای Tadayori را پیدا کرده و میپوشید. بلافاصله توسط مغولانی که زره را میخواهند مورد حمله قرار میگیرید.
قدم چهاردم: از نوازنده دفاع کنید
از آنجا که زره Tadayori را به تن دارید و در این نزدیکی تیرهای نامحدودی وجود دارد، این درگیری به وضوح به منظور استفاده از تیراندازی با کمان طراحی شده است، پس بیشتر از کمان خود استفاده کنید.
قدم پانزدهم: با نوازنده صحبت کنید
هنگامی که همه مغولان شکست خوردند، برای پایان دادن به ماموریت با یاماتو صحبت کنید.
ماموریت چهارم: The Six Blades of Kojiro
اطلاعات کلی
اکت: دوم
منطقه: تویوتاما
جایزه: زره Kensei
ابتدا بیاد ماموریت داستانی A New Horizon را کامل کرده باشید
قدم اول: نوازنده را در منطقه Umugi پیدا کنید
یاماتو را در اوموگی پیدا کنید، وی وحشت زده است و میخواهد با شما صحبت کند.
عکس ۱۰
قدم دوم: پنج قاتل کلاه حصیری را شکست دهید
شما باید در پنج دوئل که در منطقه تویوتاما قرار دارند، پیروز شوید. خوشبختانه، آنها در نقشه شما علامت گذاری شدهاند.
دوئلها اساساً باسفایت هستند، جایی که شما با یک شمشیرباز دیگر به صورت تنبهتن مبارزه میکنید و نمیتوانید از آیتمها یا کمان خود استفاده کنید. این یک مبارزه با شمشیر است، بنابراین شما باید دائماً ضربات را دفع کرده و در فرصت مناسب ضربه بزنید. اگر Resolve کامل دارید و Heavenly Strike یا Dance of Wrath را یاد گرفتهاید، میتوانید با استفاده از آنها آسیبهای قابل توجهی به دشمنان خود وارد کنید.
قدم سوم: با نوازنده در Umugi Cove صحبت کنید
به نزد یاماتو برگردید که دقیقاً در همان مکان قبلی قرار دارد. او شما را به سراغ ششمین و آخرین دوئل، کوجیرو، میفرستد.
قدم چهارم: ورودی محل دوئل را در Omi Monastery پیدا کنید
به Omi Monastery بروید که در شمال غربی تویوتاما است. مخفیگاه کوجیرو را میتوان در سمت راست مجسمه غول پیکر بودا، از طریق شکافی در سنگها یافت.
قدم پنجم: با کوجیرو صحبت کنید
دکمه ی R2 را فشار دهید تا با وی صحبت کنید.
قدم ششم: با کوجیرو مبارزه کنید
زمان دوئل آخر شما فرا رسیده است. کوجیرو نسبت به سایر حریفان سرسختتر است، سریع ضربه میزند و با حملات غیرقابل دفع (مگر اینکه توانایی Perfect Dodge را خریداری کرده باشید) شما را غافلگیر خواهد کرد. صبر داشته باشید؛ اگر حمله کنید سریع ضربه خواهید خورد. منتظر بمانید تا او حرکتی انجام دهد، سپس جاخالی دهید و ضربه بزنید.
ماموریت پنجم: The Unbreakable Gosaku
اطلاعات کلی
اکت: دوم
منطقه: تویوتاما
جایزه: زره Gosaku
ابتدا باید ماموریت داستانی A New Horizon را کامل کرده باشید
قدم اول: نوازنده را پیدا کنید و داستان وی را بشنوید
به یاماتو نزدیک شوید و R2 را فشار دهید تا داستان را از او بشنوید. در تصویر زیر میتوانید محل دقیق نوازنده را مشاهده کنید.
عکس ۱۱
قدم دوم: شش کلید را از شش مزارع بدست آورید
اکنون باید از شش مزرعه در سراسر سوشیما بازدید کرده و آنها را از دست مغولان آزاد کنید. چهار مزرعه از مزارع مورد نظر در منطقه ایزوهارا و دو مزرعه از آنها در منطقه تویوتاما قرار دارد.
برای آزادی این مزارع باید پس از کشتن تمامی مغولها، گروگانها را آزاد کنید تا به شما یک کلید بدهند.
نکته: دور مزارع مورد نظر در نقشه، منطقهی زرد رنگی کشیده شده است.
قدم سوم: به تپه در آکاشیما سفر کنید
بر خلاف داستانهای افسانهای قبلی، نشانگر در اینجا شما را مستقیماً به محل مورد نظر هدایت میکند.
قدم چهارم: مغولها را شکست دهید
طبیعتا این بازی بدون نیاز به کشتن دستهای از مغولها، به شما امکان اتمام یک ماموریت را نمیدهد. گروهی حدوداً ۱۰ نفره منتظر شما خواهند بود، بنابراین با آنها مقابله کنید.
قدم پنجم: مسیر زره Gosaku را باز کنید
درست در محلی که مغولها به شما حمله کردند، باید یک دروازه سنگی را ببینید که میتوانید توسط کلیدهایی که بدست آوردهاید، قفل آن را باز کنید.
قدم ششم: به بالای تپه برسید
از قلاب خود برای بالا رفتن از تپه استفاده کنید، دقیقاً مانند آنچه که برای بالا رفتن از معابد استفاده میکردید.
قدم هفتم: زره Gosaku را بردارید
برای دریافت زره Gosaku، جعبه مقابل خود را باز کرده و ماموریت را به اتمام برسانید.
ماموریت ششم: The Spirit of Yarikawa’s Vengeance
اطلاعات کلی
اکت: دوم
منطقه: تویوتاما
جایزه: ضربهی Dance of Wrath
ابتدا باید ماموریت داستانی A New Horizon را کامل کرده باشید
قدم اول: نوازنده را پیدا کنید
یاماتو را که توسط گروهی از افراد محاصره شده است پیدا کنید و R2 را فشار دهید تا با او صحبت کنید. در تصویر زیر محل دقیق او مشخص شده است.
عکس ۱۲
قدم دوم: یاریکاوای قدیمی را برای پیدا کردن دود سفید، جستجو کنید
اکنون روی نقشه یک منطقه جستجوی وسیع به شما داده میشود و باید دود سفید را پیدا کنید. در شمال غربی منطقه در کنار یک پل میتوانید دود سفید را پیدا کنید.
قدم سوم: آیتم موجود را بردارید
طومار واقع روی صخره را از جایی که دود در حال بالا رفتن است بردارید.
قدم چهارم: اردوگاه مغول را در امتداد رودخانه جستجو کنید
به جنوب غربی بروید و اردوگاهی را پیدا کنید که در حال آتش گرفتن است.
قدم پنجم: اردوگاه را بررسی کنید
اسب، سپر و مرد روی زمین را بررسی کنید و سپس یک زندانی شما را صدا میکند.
قدم ششم: با زندانی صحبت کنید
با نگه داشتن R2 زندانی را از زندان خارج کنید
قدم هفتم: یاریکاوای قدیمی را برای پیدا کردن دود، سفید جستجو کنید
به منطقه جستجو برگردید، این بار به جنوب غربی بروید.
قدم هشتم: آیتم موجود را بردارید
طومار واقع روی صخره را از جایی که دود درحال بالا رفتن است بردارید.
قدم نهم: اردوگاه پناهندگان را پیدا کنید
به اردوگاه بازماندگان بروید. بهطور خودکار با پناهندگان آنجا صحبت خواهید کرد.
قدم دهم: شخصیت Heitaro را دنبال کنید
شخصیت Heitaro را تا بالای تپه جنوب شرقی دنبال کنید. سپس به یک قبر خواهید رسید.
قدم یازدهم: یاریکاوای قدیمی را برای پیدا کردن دود سفید جستجو کنید
به منطقه جستجو برگردید، این بار به مرکز آن بروید.
قدم دوازدهم: آیتم موجود را بردارید
اینبار آیتمی وجود نخواهد داشت
قدم سیزدهم: صداهای ناشی از نبرد را دنبال کنید
به غرب بروید و با خانهای روبهرو خواهید شد که نشانههایی از نبرد در اطراف آن است.
قدم چهاردهم: روح را پیدا کنید
به سمت خانه بدوید. متوجه خواهید شد که روح از آنجا رفته است.
قدم پانزدهم: راهی برای ورود به خانه را پیدا کنید
از طریق شکاف پشت خانه به آن وارد شوید.
قدم شانزدهم: خانه را بررسی کنید
بنر و بقیه موارد را بررسی کنید
قدم هفدهم: یاریکاوای قدیمی را برای پیدا کردن دود سفید جستجو کنید
برای یافتن جدیدترین آیتم به لبه شمالی منطقه جستجو بروید.
قدم هجدهم: آیتم موجود را بردارید
طومار را بخوانید
قدم نوزدهم: به باغ خدایان سفر کنید
از تپه جنوب شرقی بالا بروید. باغ در جنوب شرقی مرکز منطقه جستجو، در چمنزاری به همراه تعداد زیادی کرم شب تاب واقع شده است.
قدم بیستم: آیتم موجود را بردارید
طومار را بخوانید
قدم بیست و یکم: با روح مبارزه کنید
شما باید با روح یاریکاوا مبارزه کنید. این دقیقاً مانند سایر دوئلهایی است که با آنها روبهرو شدهاید. برای پیروزی روی جاخالی و ضدحمله تمرکز کنید.
ماموریت هفتم: The Undying Flame
اطلاعات کلی
اکت: سوم
منطقه: کامیاگاتا
جایزه: قابلیت Way of the Flame
ابتدا باید دهکده نهنگ کاواچی را آزاد کرده باشید
قدم اول: نوازنده را پیدا کنید
به محل نوازنده برسید تا با او صحبت کنید. او داستان راه شعله را برای شما بازگو خواهد کرد. در تصویر زیر محل دقیق او مشخص شده است.
عکس ۱۳
قدم دوم: از کوه Jogaku بالا بروید
هدف رسیدن به قله کوه جوگاکو است. با این حال، همانطور که بالا میروید، یخ خواهید زد. تنها راه حل این امر یافتن آتش در مسیر کوه است که به نوعی برای بهبود وضعیت انجماد است. چهار Campfire در بین مسیرها وجود دارد.
مسیر سمت چپ(غرب) و نزدیک نوازنده را انتخاب کنید تا به محل بالارفتن برسید.
قدم سوم: دوجو را بررسی کنید
به ورودی دوجو نزدیک شوید تا با بتومارو صحبت کنید.
قدم چهارم: سنگ را بردارید
حالا وارد محل دوئل شوید و سنگ را بردارید. این کار موجب شروع یک دوئل برابر بتومارو میشود. در طول دوئل، Way of the Flame را یاد خواهید گرفت
قدم پنجم: از کوه Jogaku پایین بیایید
با فشردن دکمه R2 در راه پلهای که از طریق آن بالا آمدید، به پایین کوه میرسید.
قدم ششم: با نوازنده صحبت کنید
حالا با نوازنده صحبت کنید تا داستان را تمام کنید.
راهنمای بازی روح سوشیما : دریافت تروفیها
در این بخش از مقاله راهنمای جامع Ghost of Tsushima قصد آن را داریم که با معرفی و توضیحات لازم برای کسب تروفیها به شما کمک کنیم.با دنیای بازی همراه باشید.
اطلاعات لازم
تعداد تروفیها: ۵۲ عدد شامل ۴۰ تروفی برنز، ۹ تروفی نقره،۲ تروفی طلا و یک تروفی پلاتینوم
مدت زمان لازم برای کسب تمامی تروفیها: بین ۳۵ تا ۵۵ ساعت
تروفی آنلاین: ندارد
درجه سختی روی کسب تروفیها تاثیری ندارد.
بعد از به اتمام رساندن داستان اصلی نیز می توانید تروفیهای باقیمانده را کسب کنید.
تروقی Living Legend - راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima
راهنمای قدم به قدم بازی Ghost of Tsushima
تروفی Living Legend
توضیح: تمامی تروفیها را کسب کنید.
تروفی Gathering Storm
راهنمای بازی روح سوشیما
تروفی Gathering Storm
توضیح: کاتانای خاندان ساکای را کسب کنید.
با پیشرفت در داستان این تروفی را کسب خواهید کرد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید: